Egyre erősebb növekedést mutatnak a magyar streetfood-szektor: rekord mennyiségű terméket adtak el, megduplázódott az igény az utcai gyorsételekre. A hazai alapítású helyek már 20-30 százalékos forgalomnövekedést produkáltak idén.
Szerző(k): Szabó DánielPrémium márkát vezet be a Coca-Cola hazánkban. A Royal Blisst a "legjobb éttermekben, bárokban és szórakozóhelyeken lesz kapható" - fogalmaz a cég közleményében, amelyet a mediapiac.com hozott le.
Szerző(k): K. Kiss GergelyLétezik módszer arra, hogy a pálinka ne pusztán a magyar nemzeti büszkeség része legyen, hanem egy külföldön is ismert rövidital? Most koktélba öntve próbálják eladni, és egy rövid teszt alapján úgy tűnik, errefelé van értelme utat keresni. De a kitaláló nem a minőségi pálinkáknak üzen hadat, hanem éppen azokhoz vezetné a laikusokat.
Szerző(k): Szabó Dániel