Rontotta éves árbevétel-előrejelzését a Hugo Boss a globális kereslet gyengülése miatt.
Szerző(k): Balatoni LillaPezseg az élet az Alpha Taurinál: az biztos, hogy lecserélik a „mezszponzort”, de jönnek a vásárlók is a gigaajánlatokkal.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA pénzügyőrök Gyulánál ellenőriztek egy bolgár járművet, ami a kísérő okmányok bejegyzései alapján postai csomagokat vitt volna Ausztriába.
Szerző(k): Horváth TiborA Hugo Boss német ruházati és divatcikk kereskedő vállalat árfolyamingadozásoktól és akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétele tavaly 27 százalékkal, rekordszintre, 3,651 milliárd euróra emelkedett.
Szerző(k): EconomxAz utóbbi években megnőtt a luxustermékek iránti kereslet, így nem véletlen, hogy a Louis Vuitton főtulajdonosa lett a világ jelenleg leggazdagabb embere. Ugyanakkor nem csak az ő cége szárnyalt a tőzsdén, bemutatjuk, kiknek megy még jól az iparágban.
Szerző(k): Fellegi TamásHamis volt az a több mint 23 ezer pár cipő, az az 1500 különféle márkájú ruha és parfüm, valamint a több száz Louis Vuitton ékszer, amit a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai egy budapesti raktárépületben foglaltak le. A pénzügyőrök az egykori Ganz-gyár területén kialakított piacon ellenőriztek, ahol prémiummárkák feliratával ellátott ruházati termékekre és ékszerekre bukkantak.
Szerző(k): Horváth TiborAz Hugo Boss német ruházati és divatcikk kereskedő vállalat bevétele az első negyedévben 772 millió euró volt, 52 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest és meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 708 millió eurót. Ez volt a cég történetében a mindenkori legmagasabb első negyedévi profit.
Szerző(k): Szász PéterA Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat feljavította idei eredményvárakozását, miután a vártnál kedvezőbben alakult a harmadik negyedévben a profitja és a bevétele is, mindkettő meghaladta a pandémia előtti szintet elsősorban a bővülő európai és amerikai keresletre.
Szerző(k): Rácz GergőIdén jelentős bevételnövekedésre számít a márka, mert hisznek abban, hogy a vásárlók visszatérnek - adta hírül az MTI.
Szerző(k): Szabó M. István