Új értékesítési lehetőségek, jó marketing és kapcsolati háló bővítése – ezekre van szüksége a kistermelőknek vállalkozásuk további ...
A Tunki-Tunki története felér egy hollywoodi gasztro-vígjátékkal, és egyáltalán nem mondható mindennapinak, mint ahogy a termékek ...
A gin és a gin-tonik reneszánszát éli, az elmúlt pár évben igazi gin-forradalomnak lehetünk szemtanúi. Az ismert márkák mellett eg ...
Mi köze egy betegségnek a mindentől mentes natúr snackekhez? A kérdésre Turi Glória története adja meg a választ.
Szerző(k): EconomxCool. Vagyis Hungaricool. Ez természetesen elmondható termékversenyünk valamennyi győzteséről. Sorozatunkban bemutatjuk a Hungaricool valamennyi dobogós versenyzőjét. Termékeik hamarosan kikerülnek az INTERSPAR áruházak polcaira.
Szerző(k): EconomxKevésbé látványos, ám talán az egyik legfontosabb állomáshoz ért a SPAR és a K&H együttműködésében meghirdetett Hungaricool termékverseny. A rekordszámú beérkezett pályázat közül a szakmai zsűri már kiválasztott húsz hazai vállalkozást, akik közül a tíz nyertes termékei kerülhetnek be a SPAR kínálatába. A szervezők, vagyis a SPAR és a K&H a Napi.hu megkeresésére arról tájékoztattak, hogy folyamatban vannak azok a széleskörű ellenőrzések, amelyek a pályázók átvilágítása mellett kiterjednek a termékekre, vagy akár a jövőbeli finanszírozási lehetőségekre is.
Szerző(k): EconomxHallgasd meg most és tudd meg, miért fontos egy termék megfelelő csomagolása?
Szerző(k): Economx