Az Atlétikai Stadion építése miatt nem közlekedő HÉV-et a Volán pótolja és erre a MÁV-HÉV Zrt. kapott a kormánytól 1 milliárd 18 millió forintot.
Szerző(k): Németh GézaSzebbek, jobbak, gyorsabbak lesznek az új budapesti HÉV-ek a csepeli, a ráckevei és a szentendrei vonalon. Kálvin tér lesz az egyik végállomás.
Szerző(k): Csernátony CsabaA fővárostól az államhoz került a HÉV- és az agglomerációs buszjáratokhoz évi több mint 6 milliárd forinttal kell hozzájárulnia Budapestnek, miközben az átadás indoka az volt, hogy az agglomerációs járatok évente 10 milliárd forint veszteséget termelnek a fővárosnak - írta a Népszava.
Szerző(k): Domokos LászlóHárom hónappal meghosszabbodik a díjmentes kerékpárszállítás szeptemberben indult tesztidőszaka - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsak jövő nyáron indulhat újra a csepeli HÉV, amelyet a Kvassay híd felújítása miatt állítottak le, a késés oka az épülő atlétikai stadion közúti összeköttetéseinek építése.
Szerző(k): Komócsin SándorA 2020. november 11-én hatályba lépett járványügyi intézkedésekkel összefüggésben a MÁV-Start, a MÁV-HÉV és a Volánbusz a novemberben érvényes dolgozói és diákbérletek visszaváltásakor nem számítanak fel kezelési költséget - közölte a MÁV pénteken az MTI-vel.
Szerző(k): Domokos ErikaVagy az elővárosi vonatokat - Flirt és Kiss - gyártó Stadler, vagy a metrókocsikról ismert Alstom szállíthatja az új budapesti HÉV-szerelvényeket - derül ki a Magyar Nemzet, a közbeszerzési eljárás állapotáról szóló cikkéből.
Szerző(k): Szabó DánielA budapesti vezetés késznek mutatkozik arra, hogy átadja a kormánynak a HÉV és a metró összekötésének projektjét, ami rendkívül macerás, költséges és hosszú távú projekt.
Szerző(k): Komócsin SándorKözös zónabérletet vezet be a MÁV-Start, a MÁV-HÉV és a Volánbusz Dunaharasztiban.
Szerző(k): Rácz Gergő