indamedia

11.
20.
13:51
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port

Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.

Szerző(k): Economx
11.
14.
15:06
Jön az olcsó Facebook, a reklámokat is átvariálják

Jön az olcsó Facebook, a reklámokat is átvariálják

Az európai uniós felhasználóknak 40 százalékkal csökken a Facebook és az Instagram előfizetéses verziójának az ára.

Szerző(k): Gulyas Ábel
09.
18.
14:15
Elindult az IndaPlay, az Indamedia streaming platformja

Elindult az IndaPlay, az Indamedia streaming platformja

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját fejlesztésbe az Indamedia kiadócsoport, lekövetve a videós tartalomfogyasztásban bekövetkező robbanásszerű növekedést is. Így született meg az IndaPlay, amely a hétfői napon már több mint egymillió videóindítást generált.

Szerző(k): Németh Tamás
09.
10.
16:21
Exkluzív bejelentés az Economx konferenciáján: a Samsunggal kooperál Kóka János

Exkluzív bejelentés az Economx konferenciáján: a Samsunggal kooperál Kóka János

Az Indamedia konferenciáján, az AI Summit 2024-en jelentették be a Samsung Electronics Magyarország és az egyik vezető hazai egészségügyi szolgáltató, a Doktor24 együttműködését.

Szerző(k): Gulyas Ábel
07.
17.
12:33
Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Magyarország egyik legnagyobb digitális médiacsoportja, az Index hírportált és az Economx gazdasági site-ot is kiadó Indamedia stratégiai szövetségre lépett Az Év Irodája Kft.-vel. Ennek keretein belül az Indamedia vezetői az ingatlan.com-tól részesedést is vásároltak Az Év Irodája Kft.-ben, amely a névadó versenyen kívül többek között a Real Estate Awards versenyt, az Ingatlan Regattát és a Bankár Kupát szervezi, valamint az UP Agency PR- és marketingügynökséget és a realista.hu hírportált is működteti.

Szerző(k): Economx
05.
27.
17:24
Reszkessetek kibercsalók!

Reszkessetek kibercsalók!

A technológiai fejlődéssel folyamatosan nő a kibertámadások kockázata, de a mesterséges intelligenciáról szóló törvény elfogadása bizonyítja, hogy az EU képes szabályokat alkotni – hangsúlyozták az idei EU Digital Summit című rendezvényen Brüsszelben.

Szerző(k): Economx
05.
22.
13:10
A Junior Prima elismerés után újabb díjat kapott az Index újságírója

A Junior Prima elismerés után újabb díjat kapott az Index újságírója

Szerdán az Ébredések Alapítvány által kiosztott Antistigma-díjban részesült Holló Bettina, az Index közélet rovatának munkatársa.

Szerző(k): Gulyas Ábel
04.
10.
12:14
Az Index a tavaszi kampányidőszakban nem fogad be politikai hirdetéseket

Az Index a tavaszi kampányidőszakban nem fogad be politikai hirdetéseket

A korábbi évek gyakorlatának megfelelően az Állami Számvevőszék honlapján megjelent a hivatalos lista arról, hogy a hazai nyomtatott és elektronikus sajtótermékek közül melyek fogadnak be az önkormányzati és európai parlamenti választási kampányban politikai hirdetéseket, és melyek nem. Meglehetősen vegyes a kép, több nagy szereplő inkább a távolmaradás mellett döntött.

Szerző(k): Economx
01.
17.
16:25
Elindult a MediaFuture

Elindult a MediaFuture

Januárban kezdte meg működését az Indamedia csoport új, média és marketing-kommunikációs online kiadványa, a MediaFuture.

Szerző(k): Economx
09.
21.
15:10
Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.

Szerző(k): K. G.