Az európai uniós felhasználóknak 40 százalékkal csökken a Facebook és az Instagram előfizetéses verziójának az ára.
Szerző(k): Gulyas ÁbelTechnológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját fejlesztésbe az Indamedia kiadócsoport, lekövetve a videós tartalomfogyasztásban bekövetkező robbanásszerű növekedést is. Így született meg az IndaPlay, amely a hétfői napon már több mint egymillió videóindítást generált.
Szerző(k): Németh TamásAz Indamedia konferenciáján, az AI Summit 2024-en jelentették be a Samsung Electronics Magyarország és az egyik vezető hazai egészségügyi szolgáltató, a Doktor24 együttműködését.
Szerző(k): Gulyas ÁbelMagyarország egyik legnagyobb digitális médiacsoportja, az Index hírportált és az Economx gazdasági site-ot is kiadó Indamedia stratégiai szövetségre lépett Az Év Irodája Kft.-vel. Ennek keretein belül az Indamedia vezetői az ingatlan.com-tól részesedést is vásároltak Az Év Irodája Kft.-ben, amely a névadó versenyen kívül többek között a Real Estate Awards versenyt, az Ingatlan Regattát és a Bankár Kupát szervezi, valamint az UP Agency PR- és marketingügynökséget és a realista.hu hírportált is működteti.
Szerző(k): EconomxA technológiai fejlődéssel folyamatosan nő a kibertámadások kockázata, de a mesterséges intelligenciáról szóló törvény elfogadása bizonyítja, hogy az EU képes szabályokat alkotni – hangsúlyozták az idei EU Digital Summit című rendezvényen Brüsszelben.
Szerző(k): EconomxSzerdán az Ébredések Alapítvány által kiosztott Antistigma-díjban részesült Holló Bettina, az Index közélet rovatának munkatársa.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA korábbi évek gyakorlatának megfelelően az Állami Számvevőszék honlapján megjelent a hivatalos lista arról, hogy a hazai nyomtatott és elektronikus sajtótermékek közül melyek fogadnak be az önkormányzati és európai parlamenti választási kampányban politikai hirdetéseket, és melyek nem. Meglehetősen vegyes a kép, több nagy szereplő inkább a távolmaradás mellett döntött.
Szerző(k): EconomxJanuárban kezdte meg működését az Indamedia csoport új, média és marketing-kommunikációs online kiadványa, a MediaFuture.
Szerző(k): EconomxA globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.
Szerző(k): K. G.