Cégcsoport szintű marketingkommunikációs vezető kinevezése mellett a Totalcarhoz és a hamarosan hivatalosan is megvásárolt We Love ...
Már szeptemberben az Indamediához kerülhet a We Love Budapest Kft., ezzel a cégcsoport portfóliója a We Love Budapest és a We Love ...
A Media Future Zrt. bemutatta a Metrics névre hallgató szolgáltatást. A naponta frissülő online AdView analitikai platform a média ...
Immáron ötödik alkalommal, 2021-ben is keresi a Lidl Magyarország és a Dívány online magazin Az év Szupertanárát, azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja diákjait, akinek óráiért rajonganak a gyermekek. A kampány célja, hogy évről évre ráirányítsa a figyelmet a formabontó, mégis hatékony oktatási módszerekre, s díjazza a példaértékű tanári teljesítményeket.
Szerző(k): EconomxA nézettségi adatok alapján rossz lóra tett a TV2, amikor mindent az Exatlon Hungarynek rendelt alá. A látványos start után a műsor mélyrepülésbe kezdett és már nem képes nézőket átcsábítani az RTL Klubtól, ahol ebben az idősávban a Keresztanyu fut - derül ki a Port.hu elemzéséből.
Szerző(k): Szász PéterA TV2 főműsoridős nézettsége jelentősen erodálódott az elmúlt hetekben, viszont délután a szappanoperáival megágyaz a Tények elérésének is. Eközben az RTL Klub legnézettebb műsorai sajátgyártású sorozatok.
Szerző(k): Szabó DánielAz Indamedia Network Zrt. bejelentette: visszavásárolják a Magyar Fejlődésért Alapítványtól (MFA) az Index.hu Zrt. részvényeit, így a jövőben az újság az Indamedia-csoport tagjaként folytatja működését.
Szerző(k): Economx