A kabinet frissen elfogadott közlekedési stratégiájában 2035-ig egyetlen fillért sem szánnak a napi 135-170 ezer embert szállító HÉV-vonalak fejlesztésére.
Szerző(k): L. K.Nagy Gábor helyét Pál László veszi át, aki a MÁV közlése szerint tapasztalt kötöttpályás szakember.
Szerző(k): Z. B.Nyilvánosságra hozta a főpolgármester azt a levelet, amelyet a BKK illetékes igazgatója írt az állami tulajdonban lévő MÁV-HÉV megkeresésére a járatritkításokkal kapcsolatban. Karácsony Gergely Facebook-posztjában hozzáteszi a tervet Budapest ellenzi.
Szerző(k): L. K.Kezd elege lenni Vitézy Dávidból Tarlós Istvánnak, aki szerint a korábbi államtitkár felépített maga köré egy virtuális világot, amelyben messze túlárazza magát, és ráadásul egyre-másra vagdalkozik. Tarlós István megjegyezte, az e-jegyrendszer ügyében tapintatosan óvatos, hallgat a tényekről, mint nagypénteken a nagyharang.
Szerző(k): L. K.Úgy látom, hogy néhány aberrált, belvárosi, libsi gyereknek megártott a túl sok szívás a hétvégén, és ezért aztán hallucinációik vannak a HÉV-vel, meg úgy általában a világgal kapcsolatban. Ilyenkor persze hazudnak is – írta Facebook-posztjában az építési és közlekedési miniszter, miután arról szólnak két napja a hírek, hogy HÉV vonalakon jártaritkítás lesz, olyan lerobbant állapotban vannak a szerelvények.
Szerző(k): L. K.Hétvégente 14 vonattal kevesebb indul.
Szerző(k): Kiffer AnnaHárom gondolatot osztott meg a BKK korábbi vezére a Budapest-bérlet megállapodásról saját Facebook-oldalán.
Szerző(k): EconomxWalter Katalin BKK-vezérigazgató egy sajtóbeszélgetésen elhangzott hasonlat miatt felajánlotta a lemondását, ezt azonban a főpolgármester nem fogadta el.
Szerző(k): Vermes ÁdámTöbben tiltakozásra szólítottak fel, mások pedig azonnali egyeztetést kezdeményeztek Karácsony Gergellyel. A tiltakozók között most nem a pártállás dominál.
Szerző(k): Economx