Olcsóbb elektromos autók és drágább belső égésű motor hajtotta járművek? Valóban ez lesz 2025 uralkodó autóipari trendje? Az áremelések illetve árcsökkenések már most árulkodnak a ránk váró trendekről.
Szerző(k): H. A.Jelentős változások lépnek életbe a cégautóadó tekintetében: 2025-től átlagosan 20 százalékos emelés várható, 2026-tól pedig inflációkövető rendszerre áll át az adónem. Az Economxnek nyilatkozó flottakezelők különböző stratégiákkal készülnek a költségnövekedés kezelésére, például alacsonyabb teljesítményű vagy elektromos autók beszerzésével.
Szerző(k): Vermes ÁdámBabzsák fotel szolgálja a kényelmet a hatalmas, nyolc személyes böszmeségben.
Szerző(k): L. K.Hamarosan érkezik a kínai e-autó nagyvállalat, a NIO Firefly márkanéven futó elektromos kiasutója, ami az ambiciózus ígéretek szerint túl fogja szárnyalni a Mercedes Smartjait.
Szerző(k): H. A.Az elfogadott adótörvények szerint a jövő évtől jelentősen nő a cégautókra kivetett adó összege. Egy átfogó felmérés szerint a hazai cégek nagyon rosszul állnak az elektromos átállás terén, pedig ezzel kikerülhetnék az adóemelés hatásait.
Szerző(k): Vermes ÁdámTöbb autósokat érintő adó is az infláció mértékével nő a következő évtől a kormány által benyújtott adótörvény-módosítás szerint. A vállalkozások azonban még ennél is rosszabbul jártak, ugyanis a cégautóadó mértékét az infláció mértékét jóval meghaladó mértékben tervezi emelni 2025-re a kabinet. Utánajártunk a konkrét számoknak.
Szerző(k): Vermes ÁdámAmellett, hogy több autóval kapcsolatos adó is inflációkövető lesz, a cégautóadó is jelentősen, 20 százalékkal emelkedik. Ez pedig fejfájást okozhat a vállalkozásoknak, mivel az autók fenntartási költségei jelentősen nőhetnek.
Szerző(k): Z. B.A BYD és a BMW magyarországi üzemei várhatóan 2025 második felében kezdhetik meg a termelést.
Szerző(k): H. A.