Az életszimulátoros széria, a The Sims negyedik részét tavaly már ingyenessé tették, így lehet, hogy az ötödik rész eleve így debütál majd.
Szerző(k): EconomxMinden korábbinál részletesebb időszaki tárlat nyílt a szegedi Szent-Györgyi Albert Agórában, a Neumann Társaság Informatika Történeti Kiállításán, ahol több száz különböző logikai játék tekinthető meg, ezzel átfogó képet kapunk a különböző típusokról, a leghíresebb tervezőkről, gyűjteményekről és az ördöglakatok történetéről is.
Szerző(k): Varga CsengeNaponta átlagosan majdnem négy órát használja a telefonját a 8-15 éves korosztály - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég által készített kutatásból. Az átlagos napi képernyőidő a megkérdezettek körében 9 perc és a közel teljes nap között változott.
Szerző(k): EconomxAz ár, a hordozhatóság és az akkumulátor-üzemidő is fontos tényező lehet a vásárláskor.
Szerző(k): Horváth BalázsAz előzetes várakozásokkal ellentétben nem csökken a vásárlási kedv Magyarországon. Az egyik műszaki áruházláncban a vásárlások száma megközelítőleg ugyanannyi, mint az utolsó világgazdasági hatásoktól mentes 2019-es év január-márciusi időszakában. A karácsonyi élénk forgalom után a húsvét mérsékelten, de az év első, tavaszi kuponnapos időszaka jellemzően erősen felpezsdíti a kereskedelmet.
Szerző(k): Varga CsengeA családok 57 százaléka gyermekenként jellemzően kevesebb mint 6500 forintot költ játékra húsvétkor, 10 ezer forint feletti összeget csak a válaszadók 15 százaléka szán ajándékra.
Szerző(k): Varga CsengeA Budapesti Értéktőzsde és a Pénziránytű Alapítvány nyolcadik alkalommal rendezi meg az ingyenes tőzsdejátékot, a BÉT Részvényfutamot a 7-8. osztályos- és középiskolás diákoknak, tanáraiknak, szüleiknek – közölte a BÉT és a Pénziránytű Alapítvány az MTI-vel.
Szerző(k): EconomxA Regio Játékkereskedelmi Kft. 2022-ben elérte a 20 milliárd forint nettó árbevételt, nőtt az eladott játékok darabszáma is – közölte a cég hétfőn. Beszámoltak arról is, hogy a társasjátékok megőrizték első helyüket, az építőkockákat azonban megelőzték a kreatív és fejlesztő játékok.
Szerző(k): EconomxSzakszervezetet alakított a Microsoft egyik leányvállalatánál dolgozó 300 játéktesztelő. Ilyenre még nem nagyon volt példa az iparág történetében, pláne nem a technológiai óriáscégnél.
Szerző(k): Hegedűs Szabolcs