Egy éve került hazai kézbe a Jófogás és a Vatera, ennek apropóján megvizsgáltuk, hol tart a jól ismert piacterek megújulása. Megtudtuk azt is, mi kell a Z generációs vásárlóknak, általuk milyen trendek alakítják, formálják az e-kereskedelmet. Fontos változás az is a szektorban, hogy Big Four-ernyő alá került a digitális kereskedelem kutatására szakosodott GKID, miután 100 százalékos tulajdonrészt szerzett az elemző-tanácsadó cégben a PwC.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsAz alacsonyabb árkategóriájú szegmensben a piac rendkívül sokszínű.
Szerző(k): EconomxMásfél millió hirdetésre csaknem havi 2 millió látogató jut a legismertebb online piactéren.
Szerző(k): Zádori BenceA Jófogás nem reprezentatív online felmérése szerint filmekben és színdarabokban is viszont látták a hirdetők eladott tárgyaikat, sőt, van, akinek híresség vette meg a cókmókját.
Szerző(k): Zádori BenceSok potenciál van a 45 év feletti munkavállalókban, azonban a munkáltatók ezt mégsem veszik észre.
Szerző(k): Zádori BenceMagyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangolt felvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől – jelentették be az érintett társaságok a tranzakciót. A felvásárlás révén egy olyan magyar online cégcsoport jön létre, amely képes felvenni a versenyt a hazai piacon egyre aktívabb régiós, tengerentúli és távol-keleti szereplőkkel is.
Szerző(k): Zádori BenceNagyon vigyázzon, kivel üzletel!
Szerző(k): Herman Bernadett