A főnökök magasabb fizetéssel és előléptetésekkel igyekeznek visszacsábítani az alkalmazottakat az irodába.
A családi vállalkozások leggyakoribb kihívása a hagyomány és a fejlődés közötti egyensúly megteremtése, annak felismerése, hogy mi ...
A technológiai fejlődés – különösen a mesterséges intelligencia és az adatalapú rendszerek – alapjaiban alakítják át a hazai pénzü ...
A cégek háromnegyede már most alkalmazza pénzügyi beszámolói elkészítéséhez, és ez az arány három éven belül 99 százalékra emelkedik majd.
Szerző(k): Zádori BenceA nagy nyelvi rendszerek vállalati alkalmazása abban különbözik a Chat GPT általános felhasználásától, hogy a rendszer nem a globális internetről nyeri a tudását, hanem a vállalat által feltöltött dokumentumokból. Ez kiváló szövegfeldolgozási képességeket (például adatok kinyerése, szintetizálás, értelmezés, válaszok előállítása) eredményezhet, de a rendszert jól irányzott kérdések formájában érdemes felkészíteni a rendelkezésre álló vállalti tapasztalatok hasznosítására is.
Szerző(k): Ignácz PéterA kulturális és kreatív szféra (KKI) az EU-ban 30 millió munkahelyet teremt, és a vállalkozások több mint 12 százalékát adja. Az ágazat jelentősége – erős kisugárzásánál fogva – még a gazdasági mutatókkal mérhetőnél is nagyobb, hiszen hozzájárul a városok élhetőbbé tételéhez és akár a környezeti lábnyom csökkentéséhez is.
Szerző(k): Halász ErikaGőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előmozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.
Szerző(k): Economx