kpmg

06.
28.
06:44
Birodalmak épülhetnek fel Magyarországon pár év alatt

Birodalmak épülhetnek fel Magyarországon pár év alatt

Az új generációt sokkal inkább motiválja, hogy az elődök által létrehozott vállalkozásokat kivigye a nemzetközi piacokra – mondta az Economxnak Rózsai Rezső. A KPMG vezérigazgatója lapunknak azt is elárulta, hogy a sikeres cégépítéshez nem kellenek évtizedek, látott már példát arra, hogy pár éven belül birodalmat épített egy vállalkozó.

Szerző(k): Rádi Balázs
06.
14.
09:29
KPMG: a mesterséges intelligencia forradalma zajlik az auditban

KPMG: a mesterséges intelligencia forradalma zajlik az auditban

A cégek háromnegyede már most alkalmazza pénzügyi beszámolói elkészítéséhez, és ez az arány három éven belül 99 százalékra emelkedik majd.

Szerző(k): Zádori Bence
05.
31.
15:46
Így etesd a nyelvi rendszereket!

Így etesd a nyelvi rendszereket!

A nagy nyelvi rendszerek vállalati alkalmazása abban különbözik a Chat GPT általános felhasználásától, hogy a rendszer nem a globális internetről nyeri a tudását, hanem a vállalat által feltöltött dokumentumokból. Ez kiváló szövegfeldolgozási képességeket (például adatok kinyerése, szintetizálás, értelmezés, válaszok előállítása) eredményezhet, de a rendszert jól irányzott kérdések formájában érdemes felkészíteni a rendelkezésre álló vállalti tapasztalatok hasznosítására is.

Szerző(k): Ignácz Péter
04.
24.
11:15
A kulturális szféra kisvállalkozásai is sokat tehetnek a városokért

A kulturális szféra kisvállalkozásai is sokat tehetnek a városokért

A kulturális és kreatív szféra (KKI) az EU-ban 30 millió munkahelyet teremt, és a vállalkozások több mint 12 százalékát adja. Az ágazat jelentősége – erős kisugárzásánál fogva – még a gazdasági mutatókkal mérhetőnél is nagyobb, hiszen hozzájárul a városok élhetőbbé tételéhez és akár a környezeti lábnyom csökkentéséhez is.

Szerző(k): Halász Erika
04.
09.
20:29
Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előmozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.

Szerző(k): Economx