közösségi_média

07.
03.
13:23
Már az influenszermarketing területére is bebóklászik a mesterséges intelligencia

Már az influenszermarketing területére is bebóklászik a mesterséges intelligencia

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affiliate marketingnek és a multiplatform terjeszkedésnek a közeljövőben.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
03.
10:52
Újítás jön a Facebookon, erősen ajánlott résen lenni

Újítás jön a Facebookon, erősen ajánlott résen lenni

Sok panasz érkezett a Facebook anyacégéhez, a Metához a mesterséges intelligencia generálta képek jelölése miatt. Így most változtatásra kényszerült a cég.

Szerző(k): H. A.
06.
29.
21:21
Új irányt vesznek a közösségi oldalak, célkeresztben a barátkozás

Új irányt vesznek a közösségi oldalak, célkeresztben a barátkozás

A közismert közösségi médiaplatformok újabban abban próbálják meg újra feltalálni magukat, hogy a legközelebbi barátainkkal és ismerőseinkkel ápolhassunk kapcsolatot. Csakhogy ezt a trendet is a TikTok készítői villantották meg először.

Szerző(k): Zádori Bence
06.
27.
17:03
Brüsszel nélkül áll pályára Mark Zuckerberg új univerzuma

Brüsszel nélkül áll pályára Mark Zuckerberg új univerzuma

A Threads felhasználók mostantól mindenhol behatóbban láthatják majd a hozzászólásaikat és a bejegyzéseiket az úgynevezett föderációs univerzumon, vagy röviden födiverzumon keresztül. Pontosabban szinte mindenhol, az EU ugyanis megint külön utakon jár.

Szerző(k): Zádori Bence
06.
19.
18:05
Cáfol a Magyar Turisztikai Ügynökség: nem is siklott félre az influenszerbuli

Cáfol a Magyar Turisztikai Ügynökség: nem is siklott félre az influenszerbuli

A Demokratikus Koalíció szerdán bejelentette, hogy hűtlen kezelés miatt feljelentést tesz a Magyar Turisztikai Ügynökség által szervezett májusi Budapest Influencer Trip miatt. Az MTÜ szerint azonban a DK hazudik.

Szerző(k): Z. B.
06.
15.
08:15
Már látszik a celeb-és influenszer reklámok vége: annyi a hitelességüknek

Már látszik a celeb-és influenszer reklámok vége: annyi a hitelességüknek

Változik a vásárlói magatartás: egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok.

Szerző(k): Hercsel Adél