„Bosszantó tud lenni, amikor több mint negyed órája fagyoskodik az ember a megállóban, és ha jön a busz, akkor sem biztos, hogy felfér rá, miközben látja, hogy a legtöbb autós egyedül ül a járművében.”
Szerző(k): Sánta AndrásA fiatal korosztályok médiafogyasztási szokásai gyökeresen különböznek az átlagostól. Nyomtatott sajtót ritkán vesznek a kezükbe, viszont messze a legtöbb időt töltik az online térben. A Facebook az 50 év felettieknél megy nagyot, de a fiatalokat hidegen hagyja, a BeReal esetében pedig fordított a helyzet.
Szerző(k): Horváth TiborA nem egyszer „öltönyös Facebook-nak” nevezett LinkedIn közösségi hálózat reklámfelületei egyre értékesebbek, miután a hirdetők egy jelentős része fejvesztve menekül Elon Musk X platformjáról.
Szerző(k): EconomxA felhasználók már össze is kapcsolhatják Instagram fiókjukat Threads profiljukkal, ám egy újításnak köszönhetően akár bejelentkezés nélkül is használhatják a platformot.
Szerző(k): EconomxA digitális javakat a jog egyelőre nehezen tudja besorolni a tulajdonjog klasszikus tárgyai közé, például a pénz, vagy az ingatlan mintájára – húzta alá az Economx megkeresésére a szakértő. Csak kriptopénzből több százmilliárd forintos vagyonnal rendelkeznek a magyarok, emellett egyre nagyobb értéket képviselnek egyéb digitális eszközök, például üzleti és magán közösségimédia-profilok, felhőben tárolt dokumentumok, tokenek, és maguk a digitális adatok is.
Szerző(k): Drávucz PéterA közjegyzői kamara szerint lassan beszélnünk kell a digitális javak örökölhetőségéről.
Szerző(k): EconomxAz amerikai törvényhozók újra felszólítanak az alkalmazás korlátozására, mert a fiatalok körében egyre növekvő palesztinbarát nézetek miatt aggódnak.
Szerző(k): Horváth TiborSokat elárul majd az ünnepi időszak arról, hogy a reklámozók és reklámkészítők mennyiben tudnak megfelelni az új reklámetikai kódex normáinak, az első tapasztalatok mindenesetre kedvezőek – mondta el az Economx számára a Magyar Reklámszövetség főtitkára.
Szerző(k): Drávucz PéterA YouTube-nak korábban is volt reklámmentes verziója, néhány napja pedig a Facebookon is elérhetővé vált egy ilyen előfizetés. A különbség csak annyi, hogy a Meta kétszer annyit kér, mint a legnépszerűbb videómegosztó. Olvasóink tapasztalata alapján már most sokkal több hirdetés van a közösségi oldalon.
Szerző(k): Horváth Balázs