lidl

03.
24.
11:25
Így szerezhetik vissza a rengeteg pénzt, amit a drága ételre költöttek

Így szerezhetik vissza a rengeteg pénzt, amit a drága ételre költöttek

Fokozódik a vásárlók meghódításáért zajló verseny az áruházláncok között, ahol a kedvező irányba fordult inflációs környezet és a beszállítói árak csökkenésének következtében az üzletekben napról napra bővül a tartósan olcsóbb termékek köre. A Napi.hu nagy árkörképe szerint az elkövetkező időszakban érdemes nyitott szemmel járni az élelmiszerboltokban, ahol a vásárlók visszanyerhetik a korábbi drágulások miatti veszteségeiket.

Szerző(k): Economx
02.
28.
16:16
Rekordot döntött a februári brit élelmiszerár-infláció

Rekordot döntött a februári brit élelmiszerár-infláció

Az Egyesült Királyságban az élelmiszerár-infláció a február 19-ig tartó négy hétben 17,1 százalékot ért el, szemben a januári 16,7 százalékkal, ami a legmagasabb szint a Kantar 2008-as adatfelvételének kezdete óta. Az áremelkedés azt jelenti, hogy az átlagos éves bevásárlás 811 fonttal (350 ezer forint) emelkedik.

Szerző(k): Horváth Tibor
02.
17.
16:45
Rohamtempóban halad a fenntarthatóság útján a Lidl

Rohamtempóban halad a fenntarthatóság útján a Lidl

A fenntartható és a környezetbarát működés, valamint az aktív szerepvállalás a klímaváltozás elleni küzdelemben mára alapvető elvárássá vált a versenyszférában is, amely egyre inkább tettekre sarkallja a vállalatokat. Egy vállalkozás ma már csak aktív és tevőleges környezeti és a társadalmi szerepvállalás mellett lehet sikeres.

Szerző(k): Economx
02.
14.
04:31
Beintenek az inflációnak a diszkontok

Beintenek az inflációnak a diszkontok

A Lidl is tartós árcsökkentésbe kezdett, elsősorban az dermesztő szintre emelkedett árú termékeknél. Folytatást is ígérnek.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
13.
17:57
Íme a diszkontháború győztese: itt a legolcsóbbak az élelmiszerek

Íme a diszkontháború győztese: itt a legolcsóbbak az élelmiszerek

A magyar lakosságból 17075 fő válaszolt egy online kérdőívre, amiben felmérték, melyik élelmiszerláncot tartják a legdrágábbnak és melyiket a legolcsóbbnak ma Magyarországon.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
08.
14:14
A Lidl beszáll a vajháborúba, más termékek is olcsóbbak lehetnek

A Lidl beszáll a vajháborúba, más termékek is olcsóbbak lehetnek

Az Aldi után a másik német diszkontlánc is csökkenti a vajak árát. A Lidl további árcsökkentést is belengetett.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
02.
08.
10:07
Egymásnak feszült két nagy áruházlánc: a Lidl beperelte a Tescót

Egymásnak feszült két nagy áruházlánc: a Lidl beperelte a Tescót

A Lidl szerint a Tesco ellopta híres logóját, a sárga kört, ezért védjegy- és szerzői jogsértés vádjával fordult bírósághoz.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
06.
07:03
A fizetések emelése most a tét, mutatjuk, hol nagy a gond

A fizetések emelése most a tét, mutatjuk, hol nagy a gond

Gyakorlatilag nincs olyan ágazat az országban, ahol ne lennének folyamatban az egyeztetések a fizetések emeléséről. Ezeknek a tárgyalásoknak a sikere ugyanakkor még kérdéses: az állami cégeknél a kezdeti lendület után holtpontra jutottak az egyeztetések, míg a fővárosi cégek többségénél már megvan az alku. A versenyszférában a társaságok nagy része tavasszal változtat a béreken, ám a meghatározó munkáltatóknál már folynak az egyeztetések, a tapasztalatok jobbak, mint korábban.

Szerző(k): Nagy Kristóf
01.
25.
08:01
A tudatos vásárlás már a mobilapplikációval kezdődik

A tudatos vásárlás már a mobilapplikációval kezdődik

Jelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.

Szerző(k): Nagy Kristóf
01.
12.
09:57
A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.

Szerző(k): Nagy Kristóf