Lassan megindulnak a háziasszonyok a boltokba, hogy felkészüljenek a karácsonyi sütés-főzésre, de hol érdemes halat, italt, zöldséget, húst vagy édességet venni? Végigkérdeztük az ismert kiskereskedelmi láncokat – Tesco, Aldi, Lidl, Auchan, Spar –, hogy milyen kínálattal készülnek az ünnepi időszakra.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAkciós árral próbálja felvenni a kesztyűt az Auchan a nagy csokoládé versenyben.
Szerző(k): Kiffer AnnaÚjabb élelmiszer tűnik el a Lidl polcairól, most egy adventi csoki-kalendárium nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A már megvásárolt terméket bármelyik üzletben visszaveszik.
Szerző(k): L. K.Húsz éve nyitották az első Lidl boltokat Magyarországon, azóta már 210-re nőtt az üzletek száma. Az üzletlánc jelentős adótermelő, a hazai GDP-hez 1,3 százalékkal járulnak hozzá.
Szerző(k): Koncsek RitaAz áruházlánc azzal indokolja döntését, hogy biztonságot ad az embereknek, ha szükség esetén még az utolsó pillanatban is vásárolni tudnak.
Szerző(k): Zádori BenceAz áruházlánc előtérbe helyezi a dolgozók igényeit.
Szerző(k): EconomxA biztonsági őr önvédelemből használta paprikaspray-jét, aminek hatására az egész üzletet ki kellett üríteni.
Szerző(k): Kiffer AnnaIdén két évtizede, hogy elkezdődött Magyarországon az üzletlánc története, ami odáig jutott, hogy a Lidl ma már piacvezető a kereskedelmi láncok hazai rangsorában, valamint tízezer magyarnak ad közvetlenül munkát a kétszáztíz boltjában. Vajon mi a tanulsága az elmúlt 20 évnek, és milyen lehetőséget lát a további fejlődésre a Lidl hazánkban? Ennek is utánajárt az Economx.
Szerző(k): Economx