lázár_jános

11.
27.
16:21
Az építőipar kitettsége valóban kockázatos, de van, amiben téved Lázár János

Az építőipar kitettsége valóban kockázatos, de van, amiben téved Lázár János

Lázár János a napokban azzal borzolta a kedélyeket, hogy kijelentette: Magyarországon semmi keresnivalója külföldi építőipari vállalatnak, így meg kell akadályozni, hogy magas importtal és külföldi építőanyagokkal dolgozzunk. Ugyanakkor az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) szerint a helyzet ennél bonyolultabb, mégis van igazság a miniszter szavaiban.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
24.
18:34
Fellélegezhetünk? Egy hónapon belül tovább privatizálhatják a hazai vasúti személyszállítást

Fellélegezhetünk? Egy hónapon belül tovább privatizálhatják a hazai vasúti személyszállítást

Előfordulhat, hogy jövőre teljesen megváltoznak a hazai személyszállítási közszolgáltatások, és a magyar vasút esetében is beengedik a külföldi tőkét. Pontosan egy hónap múlva, december 24-én jár le a vonatkozó határidő.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
23.
14:31
Lázár János: az állami építési beruházásokról szóló törvény a szuverenitást erősíti

Lázár János: az állami építési beruházásokról szóló törvény a szuverenitást erősíti

Az építési miniszter legfontosabb elve, hogy „Magyarországon semmi keresnivalója nincs külföldi építőipari vállalatnak, és meg kell akadályozni, hogy külföldi építőanyagokkal dolgozzunk”.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
22.
09:01
Legyen is dohánybolt, meg ne is, nő a büntetés, szaporodnak az üzletek

Legyen is dohánybolt, meg ne is, nő a büntetés, szaporodnak az üzletek

Jelentős szigorításokat tartalmaz Lázár János építési és közlekedési miniszter módosító javaslata, melyet a nemzeti dohányboltokat és a trafikkoncessziót is szabályozó dohánytörvényhez nyújtott be.

Szerző(k): Economx
11.
20.
13:55
Nem mindenkinek éri meg az egynapos autópálya-matrica

Nem mindenkinek éri meg az egynapos autópálya-matrica

Kiderült, hogy mennyibe kerül majd a jövő márciustól kapható egynapos autópálya-matrica.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
17.
09:16
Lázár János kirúgta a GYSEV vezetőjét, Ausztria perel

Lázár János kirúgta a GYSEV vezetőjét, Ausztria perel

A miniszter indoklás nélkül bocsátotta el a GYSEV osztrák vezérigazgató-helyettesét, Hana Dellemant, aki a magyar-osztrák vasúttársaság ausztriai kirendeltségét vezette.

Szerző(k): Economx
11.
17.
07:19
Eltűnhetnek az utcákról a városképet elcsúfító óriásplakátok

Eltűnhetnek az utcákról a városképet elcsúfító óriásplakátok

A közterületi reklámokat is szabályozza az új építészeti törvény, amely immár túl van a társadalmi egyeztetés szakaszán. A települések vezetői féltik a köztereiket az ízléstelen plakáterdőktől.

Szerző(k): Sánta András
11.
16.
06:46
Kamuznak nekünk, vagy tényleg annyira utálnánk ha bevezetnék dugódíjat?

Kamuznak nekünk, vagy tényleg annyira utálnánk ha bevezetnék dugódíjat?

Megosztó dolog lenne egy újabb sarc, de túlzás lenne állítani, hogy ne lennének támogatói – derül ki Pulzus Kutató felméréséből, amit az Economx megbízásából készített. A második törésvonal ott van, hogy sokan azt csak Budapestre korlátoznák, még akkor is, ha nem ott élnek.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
11.
14.
13:21
Rendszeres vonatközlekedés indul Szabadka és Szeged között

Rendszeres vonatközlekedés indul Szabadka és Szeged között

Egyes szerb-magyar határátkelők hosszabb nyitva tartással működnek majd, de az elektronikus útdíjrendszer is közös lesz.

Szerző(k): Economx
11.
13.
12:33
Rágós gumicsont a dugódíj, de semmi nem lesz belőle?

Rágós gumicsont a dugódíj, de semmi nem lesz belőle?

A Totalcar szerint a dugódíj nagyjából olyan, mint az euró bevezetése: sok problémára jelentene megoldást, ám senki nem dolgozik komolyan azon, hogy megvalósuljon.

Szerző(k): Zádori Bence