Előfordulhat, hogy jövőre teljesen megváltoznak a hazai személyszállítási közszolgáltatások, és a magyar vasút esetében is beengedik a külföldi tőkét. Pontosan egy hónap múlva, december 24-én jár le a vonatkozó határidő.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz építési miniszter legfontosabb elve, hogy „Magyarországon semmi keresnivalója nincs külföldi építőipari vállalatnak, és meg kell akadályozni, hogy külföldi építőanyagokkal dolgozzunk”.
Szerző(k): Horváth TiborJelentős szigorításokat tartalmaz Lázár János építési és közlekedési miniszter módosító javaslata, melyet a nemzeti dohányboltokat és a trafikkoncessziót is szabályozó dohánytörvényhez nyújtott be.
Szerző(k): EconomxKiderült, hogy mennyibe kerül majd a jövő márciustól kapható egynapos autópálya-matrica.
Szerző(k): Zádori BenceA miniszter indoklás nélkül bocsátotta el a GYSEV osztrák vezérigazgató-helyettesét, Hana Dellemant, aki a magyar-osztrák vasúttársaság ausztriai kirendeltségét vezette.
Szerző(k): EconomxA közterületi reklámokat is szabályozza az új építészeti törvény, amely immár túl van a társadalmi egyeztetés szakaszán. A települések vezetői féltik a köztereiket az ízléstelen plakáterdőktől.
Szerző(k): Sánta AndrásMegosztó dolog lenne egy újabb sarc, de túlzás lenne állítani, hogy ne lennének támogatói – derül ki Pulzus Kutató felméréséből, amit az Economx megbízásából készített. A második törésvonal ott van, hogy sokan azt csak Budapestre korlátoznák, még akkor is, ha nem ott élnek.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsEgyes szerb-magyar határátkelők hosszabb nyitva tartással működnek majd, de az elektronikus útdíjrendszer is közös lesz.
Szerző(k): EconomxA Totalcar szerint a dugódíj nagyjából olyan, mint az euró bevezetése: sok problémára jelentene megoldást, ám senki nem dolgozik komolyan azon, hogy megvalósuljon.
Szerző(k): Zádori Bence