Még ősszel elindultak az M1-es autópálya hatsávos építésének előkészítési munkálatai, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. A projektben az M0-ás autóúttól a Concó pihenőig mintegy 80 km-en újul meg a pálya burkolata és bővül 2x3 sáv + ITS sávra (ez utóbbi rövidítés az intelligens leállósáv kifejezést takarja) az M1-es.
Szerző(k): L. K.Egyes útszakaszokon a rendkívüli mennyiségű hó, máshol kidőlt fák, keresztbe fordult kamionok akadályozzák a forgalmat, több vonat nem közlekedik.
Szerző(k): T. E.Még idén elindulnak az előkészítési munkálatok, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. Az M1-esnél nem állnak meg, 3-4 éven belül jön az M7-es és napirendben van az M3-as autópálya háromsávosítása is.
Szerző(k): EconomxNem terelik le a forgalmat az M1-esről, de torlódnak a járművek.
Szerző(k): G. É.Már elindultak az előkészítő munkálatai a sztráda 2x3 sávosra bővítésének M0-tól Győr felé 80 kilométeres szakaszon.
Szerző(k): T. E.Az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán egy kisteherautó hátulról belerohant egy nyerges vontatóba.
Szerző(k): G. É.A munkálatok előreláthatólag október 31-ig tartanak. Forgalomkorlátozással és csomóponti ágak zárásával kell számolni.
Szerző(k): Vermes ÁdámA volt közlekedési államtitkár szerint az M100-as, kétszer két sávos, gyorsforgalmi út megvalósításának költsége mára már 500 milliárd forint körül lehet.
Szerző(k): Vermes Ádám