Hihetetlen variációi vannak már a virslinek, a hagyományos roppanós, juhbeles mellett már nem csak a baromfivirsli van jelen, hane ...
A hazai vállalatok nagy része már használja a mesterséges intelligenciát. A fiatalok körében 80 százalékos a használati arány. ...
A kereskedelmi lánc azt állítja, hogy 100 százalékban magyar húst kínál, a versenyhivatal szerint viszont ez nem biztos, hogy igaz ...
Minden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth BalázsHamisnak bizonyultak azok az információk, miszerint a Lidl megszegte a magyar beszállítóknak tett ígéretét. A cég ugyanis nem tett vállalást.
Szerző(k): Zádori Bence