A várakozásokat felülmúló, tíz százalék feletti ügyfélmozgást generált a lakásbiztosítási kampány. Bár sokan úgy vélték, telített a piac, közel 100 ezer új szerződés született.
Szerző(k): Nagy László NándorA lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél.
Szerző(k): K. O.A lakásbiztosítási kampányban az MFO versenyhátránya még növekedhet is, hiszen a termék díjképzése túl merev.
Szerző(k): K. O.Miközben akár naponta változhat a legjobb díjakat ajánló biztosítók sorrendje a március elsején elindult lakáskampányban, a fogyasztóbarát otthonbiztosítások merev feltételeik miatt versenyhátrányba kerültek. Kandrács Csaba, az MNB alelnöke az Economx felvetésére a helyzet áttekintését és - szükség esetén - gyors intézkedést ígért.
Szerző(k): Nagy László NándorNövekedhet a lakásbiztosítások száma, de ennél fontosabb lehet, hogy a lakásokat a benne lévő tényleges értékekre biztosíthatják az ügyfelek, kihasználva a márciusi lakásbiztosítási kampány során várható díjversenyt.
Szerző(k): Nagy László Nándor