Még ősszel elindultak az M1-es autópálya hatsávos építésének előkészítési munkálatai, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. A projektben az M0-ás autóúttól a Concó pihenőig mintegy 80 km-en újul meg a pálya burkolata és bővül 2x3 sáv + ITS sávra (ez utóbbi rövidítés az intelligens leállósáv kifejezést takarja) az M1-es.
Szerző(k): L. K.Még idén elindulnak az előkészítési munkálatok, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. Az M1-esnél nem állnak meg, 3-4 éven belül jön az M7-es és napirendben van az M3-as autópálya háromsávosítása is.
Szerző(k): EconomxMár elindultak az előkészítő munkálatai a sztráda 2x3 sávosra bővítésének M0-tól Győr felé 80 kilométeres szakaszon.
Szerző(k): T. E.A munkálatok előreláthatólag október 31-ig tartanak. Forgalomkorlátozással és csomóponti ágak zárásával kell számolni.
Szerző(k): Vermes ÁdámA tervezettnél öt nappal korábban végeztek a saruk cseréjével.
Szerző(k): G. É.Emiatt Zamárdi, Szántód és Balatonföldvár belterületén jelentősen megnövekedett a járműforgalom. Eredetileg az M7-es pályazárat mindkét irányban két hétre tervezték, amíg elvégzik a szerkezeten a hibás saruk cseréjét.
Szerző(k): V. G.A 2007-ben épült 1872 méter hosszú völgyhídon először kell sarukat cserélni.
Szerző(k): Zádori BenceEgy kisteherautó sofőrje eltévesztette a lehajtót. Ami ezután következett, az minden autós rémálma.
Szerző(k): Zádori BenceAz MKIF több mint 1,8 millió négyzetméteren cserélte le új aszfaltra a tönkrement burkolatot. Augusztusban a nagyobb tranzitforgalom miatt az M1-en és az M7-en egyáltalán nem lesznek előre tervezett aszfaltozási munkák egyik irányban sem.
Szerző(k): Vermes Ádám