A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei üdvözlik, hogy a pénzügyminiszter bejelentette a 7,5 százalékos reklámadó felfüggesztését - írta az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaA Magyar Reklámszövetség közterületi tagozata elkészítette szakmai ajánlását a közterületi kampányok indításának szeptember 1-től életbe lépő egységesített folyamatára. Segítenek alkalmazkodni az uniós gyakorlathoz, a kormány által elfogadott új törvényekhez, valamint eligazodni a reklámetikai szabályok között.
Szerző(k): Szabó DánielMinden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA Magyar Reklámszövetség és társszövetségei a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát elutasítják, az adó mértékének emelését a médiapiac működését alapjaiban veszélyeztető, valós nemzetgazdasági előnyöket nem hordozó lépésnek tekintik - adta hírül a szervezet.
Szerző(k): Domokos LászlóA Magyar Reklámszövetség elutasítja és diszkriminatívnak tartja a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek reklámtevékenységéről tervezett új szabályozást. A kormány maximalizálná a hirdetési keretüket, valamint reklámnak minősítené a láncok által üzemeltetett ingyenes buszjáratokat.
Szerző(k): Szabó DánielA közterületi reklámozást nem csak a diszkriminatív és szeletív adók bevezetésével, hanem a Településkép védelméről szóló törvény közterületi reklámozásának további szigorításával is megpróbálja ellehetetleníteni a kormány - hívja fel a figyelmet a Magyar Reklámszövetség.
Szerző(k): EconomxA Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szerint a kormány új, a reklámpiacot szorosan érintő törvénymódosító javaslata teljesíthetetlen különadót róna a közterületi piacra, ami a szegmens ellehetetlenítését eredményezné. Az MRSZ indokolatlannak tartja a reklámtörvény módosítását és a különadó bevezetését.
Szerző(k): MTI-Eco, EconomxA Magyar Reklámszövetség továbbra is fenntartja álláspontját, hogy a reklámadó káros nemcsak az a iparágra, hanem a teljes gazdaságra is, mint ahogyan korábban elkészített tanulmányok is alátámasztották - reagált a mai bejelentésre az MRSZ.
Szerző(k): EconomxA kormány teljesen ledarálná az órásplakátpiacot, amit az érintett cégek szerint sorozatos csődöket, sőt az érintett ingatlanoknál akár a rezsidíjak emelkedést is hozhatja.
Szerző(k): Economx