Az autóipari válság a logisztikai cégeket is érinti, az esseni átrakodóhely már betelt.
Eltévedt, köddé vált rendelések, megtelt automaták, túlhajszolt futárok, extrém hosszú munkaidő: teljes a káosz a csomagkézbesítés ...
Az autóipar válsága miatt 5550 munkahely megszüntetését tervezi az alkatrész-beszállító, a megszűntetett állások kétharmada Németo ...
2025. január 1-ig felállítja a MÁV az Országos Haváriaközpontot, hogy gyorsabban tudjanak reagálni a rendkívüli forgalmi helyzetekre – jelentette be Facebook-oldalán Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója miután az Index nyilvánosságra hozta, hogy néhány nappal ezelőtt egy vonat azért érkezett meg jelentős késéssel a célállomásra, mert lejárt a mozdonyvezető munkaideje, a váltás pedig nem érkezett meg, így ő leszállt a vonatról és befejezte a munkát.
Szerző(k): L. K.A szakmabeliek 71 százaléka elégedetlen a keresetével, és aki eddig nem emelt, az biztosan fog a jövőben.
Szerző(k): EconomxA vasúttársasággal a közelmúltban már harmadjára fordul ez elő, pedig a legutóbbi eset kapcsán ők maguk biztosították az utasokat arról, hogy erre nem lesz további precedens.
Szerző(k): Z. B.Rendkívül leterheltek a hazai cégvezetők. Egy friss kutatás szerint hetente akár több mint 60 órát is dolgozhatnak, mert nem delegálják a feladataikat, vagyis önmaguk rabszolgáivá válnak.
Szerző(k): Gulyás Ábel