márka

10.
25.
06:40
Másként vásárolnak a románok, mint korábban

Másként vásárolnak a románok, mint korábban

Romániában is megváltoztatta a fogyasztói szokásokat a koronavírus-járvány, megszakadt az a folyamat, hogy a vevők hajlandóak voltak többet fizetni a márkás termékekért.

Szerző(k): Komócsin Sándor
10.
15.
07:56
A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

A világjárvány sem tett keresztbe a francia luxusmárka növekedésének

Nem okozott meglepetést a Dior, a Louis Vuitton és a Givenchy tulajdonosa. Az LVMH friss jelentése szerint ugyanis kétszámjegyű növekedést könyveltek el, ami túlszárnyalta az elemzői várakozásokat.

Szerző(k): Tér Diána
10.
07.
10:10
Másik cég működteti a 2,5 millió magyar vásárlót megcélzó outletet

Másik cég működteti a 2,5 millió magyar vásárlót megcélzó outletet

Októbertől a Premier Outlet Budapestet üzemeltető ROS Retail Outlet Shopping felel az M3 Outlet Polgár irányításáért is.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
24.
08:08
Sportcipőhiány lesz az év végére, most kell vásárolni

Sportcipőhiány lesz az év végére, most kell vásárolni

A Nike csütörtökön csökkentette a 2022-es pénzügyi évre vonatkozó értékesítési várakozásait, és közölte, hogy késésekre számít az ünnepi vásárlási szezonban, az ellátási lánc válságát okolva. Vietnamban gyártási nehézségek miatt leállnak az üzemeik, miközben a szállítási költségek is megugrottak, és a termékek szállításában is fennakadások vannak. Hasonló problémái vannak az Adidasnak és más ruházati cégeknek is.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
10.
10:46
Kína egy magyarországi fegyverrel támadja a nemzetközi márkákat

Kína egy magyarországi fegyverrel támadja a nemzetközi márkákat

A kínai állami média és a kormánypárt tagjai több külföldi márkát is erősen kritizálnak, bírálva őket a vásárlók megtévesztéséért, miután a hatóságok hamis reklámozás miatt megbírságolták a Canada Goose ruházati vállalat kínai egységét. Állítják, hogy a kínai fogyasztóknak gyengébb minőségű árukat adnak el. Célkeresztbe kerültek az élelmiszergyártók is, hogy rosszabb termékeket készítenek az ázsiai ország piacára. Ilyen kritikát Magyarország is megfogalmazott már.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
02.
15:50
Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Megszűnik egy ismert magyar ruhamárka

Befejezi működését a Je Suis Belle divatmárka. A főképp kézimunkával dolgozó társaság már tavaly kénytelen volt bezárni budapesti boltját a pandémia miatt megváltozott üzleti környezetben, de akkor a tulajdonosok még bizakodóak voltak és a webshopra helyezték a fókuszukat. A remények azonban most szertefoszlottak.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
23.
13:45
Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

Fontos részletek derültek ki a Spar új magyar termékcsaládjáról

A Spar Magyarország augusztustól „Spar Hazai. Szeretem” márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt. A társaság vezetője elárulta, miért lényeges számukra hazai termékek felkarolása, és milyen programokat indítottak ezen a fronton.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
18.
12:55
Ronaldo még magasabbra teszi a lécet

Ronaldo még magasabbra teszi a lécet

Cristiano Ronaldo javában építi jövőjét, amiből a focizás befejezése után is úgy fog élni, mint Marci Hebesen. Ezúttal a hajátültetési bizniszben terjeszkedett, ami nem a kispénzű átlagszurkolókat célozza meg.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
11.
15:24
Harminc százalékkal megugrott a digitális alkalmazások használta

Harminc százalékkal megugrott a digitális alkalmazások használta

A globális felmérésben a válaszadók 84 százaléka úgy ítélte meg, hogy az internetes és informatikai szolgáltatások segítették átvészelnie a koronavírus-járványt. Ha fennakadás van, szerintük mindegy, hogy a szolgáltató vagy a márka a hibás - írta meg a Ciscora hivatkozva az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István