Búcsúzik Magyarország egyik legnépszerűbb és legismertebb márkája.
Szerző(k): EconomxMegállapodtak ugyanis az olasz Juventus FC-vel.
Szerző(k): EconomxA Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsÁtadták a kiváló üzleti márka díját a MagyarBrands Gálán. A díjátadó műsorán több kiváló hazai márkát jelöltek a díjakra a következő kategóriákban: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka.
Szerző(k): Varga CsengeHeteken belül Foodora lesz a Foodpanda új neve. Most az is kiderült, hogy miért vágtak bele az igencsak költséges rebrandingbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsTöbb millió forint értékű hamis márkajelzésű ruhaszállítmányra bukkant a NAV az M7-esen. Felcímkézett, névre szóló csomagokat szállított a román kisbusz Olaszországba.
Szerző(k): Varga CsengeA Toblerone hamarosan eltávolítja a Matterhorn hegycsúcsot a csomagolásáról, ezzel együtt a csokoládé gyártásának egy részét Svájcból Szlovákiába helyezik át.
Szerző(k): Hercsel AdélA klasszikus McDonald’s helyett az orosz Vkuszno i Tocska éttermekben a vásárlók például a BigMac helyett Bikmakot ehetnek, és a Coca-Cola hiányában CoolColát ihatnak. Az eredeti Starbucks logón szereplő sellőt pedig egy hagyományos orosz fejkendőt viselő nőre cserélték le, miközben az orosz Ikea bútorait az orosz rabok szerelhetik össze a börtönökben.
Szerző(k): Horváth BalázsAz Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
Szerző(k): Economx