A márkaértéket tekintve a német távközlési cég szerezte meg az első helyet a Brand Finance 500 legértékesebb európai cégéről szóló listán.
Szerző(k): Zádori BenceA brit alapkezelő Janus Henderson szakértői az idei egész évre is rekordnagyságú, 1640 milliárd dolláros osztalék kifizetésével számolnak, ami 5 százalékkal múlja felül a múlt évit.
Szerző(k): Horváth TiborNémetországban és az európai piacain a Nestlé egyelőre nem lát esélyt az árak csökkenésére. A világ legnagyobb élelmiszergyártó vállalata közel 10 százalékkal emelte az árait az év első felében – derül ki a svájci társaság legújabb jelentéséből.
Szerző(k): EconomxRövid idő alatt gyökeresen megváltoztak a kávézási szokások. A történelmi átalakulás nyertesei a kereskedők, vesztesei a kávézók.
Szerző(k): EconomxA svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége 9,3 milliárd frank (3603 milliárd forint) adózott eredménnyel zárta a tavalyi évet, ami jelentős, 45,2 százalékos csökkenés a 2021. évihez viszonyítva. A csökkenő nyereséget áremeléssel fogja kompenzálni a vállalat.
Szerző(k): Varga CsengeA Nestlé Hungária Kft. 140 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházást valósít meg büki telephelyén. Az állateledel előállításra szakosodott üzemben 250 új munkahelyet hoznak létre.
Szerző(k): Sz.Horváth ZsoltA svájci Nestlé, a világ egyik vezető élelmiszeripari cége 40 millió svájci frankból (16,86 milliárd forint) új gyárat létesít Nyugat-Ukrajnában. Ezzel 1500 új munkahelyet hoz létre a Volinyi régióban található Szmolihiv településen létesülő gyártóüzemében. Jelenleg a svájci cég 5800 embert foglalkoztatott Ukrajnában.
Szerző(k): EconomxMiközben a inflációra és a megélhetési nehézségekre hivatkozva béremelést követel számos európai vállalat alkalmazottja, a cégeket is érzékenyen érinti az energiaválság. A sztrájkok ellenére sem tudják teljesíteni a munkavállalói követeléseket, a Nestlé vezérigazgatója szerint még jövőre is folyhatnak a béregyeztetések a szakszervezetekkel.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennNem a várakozásoknak megfelelően halad a műanyag csomagolások fenntarthatóbbá tételével sok cég, például a Pepsi, a Mars, a Coca-Cola és a Nestlé sem – derül ki egy friss tanulmányból. A Greenpeace kormányzati döntéseket vár, a természetvédelmi szervezet szerint csak így lehet kellőképpen motiválni a vállalatokat.
Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn