A streaming- és videómegosztó platformok megjelenése, valamint a fogyasztói szokások változásai fokozatosan háttérbe szorították azokat a televíziós műsorokat, amelyek a kultúra és műveltség klasszikus fogalomkörébe sorolhatók.
Szerző(k): Horváth TiborA Fox News egyik legnépszerűbb műsorvezetője több mint 500 millió dollárt ért az anyacégnek. Legalábbis erre utal az értékpapírokkal való kereskedés.
Szerző(k): Horváth TiborA következő öt évben az irányítás és a költségek várhatóan arra kényszerítik majd a gyártókat, a márkákat és a kiskereskedőket, hogy átalakuljanak, és a rövid és hosszú távú kockázatok csökkentése érdekében valódi, fenntartható üzleti modellek mellett kötelezzék el magukat.
Szerző(k): Horváth TiborTöbb mint ötödével, nagyot nőtt tavaly a növényi alapú termékek piaca Magyarországon - írta meg az MTI.
Szerző(k): Szabó M. István2020. decembere és 2021. novembere között az égetett szeszes italok forgalma meghaladta a 124 milliárd forintot, amely 18 százalékos bővülést jelent az előző év azonos időszakához képest. Az értékesített mennyiség 12 százalékkal nőtt, azaz közel 219 ezer hektoliter került a vásárlók kosarába - írja az mfro.hu a NielsenIQ kiskereskedelmi indexe nyomán.
Szerző(k): Szász PéterEgyre több a környezetbarátként árult mosó- és tisztítószer, a vásárlók is keresik ezeket, de sajnos tarolnak az ellenőrizhetetlen állításokkal „zöldre festett” termékek. A növekedés mintegy kétharmadát a hiteles öko-minősítés nélküli, akár megtévesztő állításokkal ökoként árult termékek tudhatják magukénak.
Szerző(k): Molnár CsabaA minőségi termékek iránti igény egyre inkább jellemző a kávégéppiacra is, az éves szinten értékben mintegy 70 milliárd forintos kávépiac változásait követik az eszközvásárlási tendenciák is Costa Coffee és az eMAG tapasztalatai szerint - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaTöbbet tévéztek a magyarok a járvány alatt, ugyanakkor a háztartásokba a régi készülék mellé megérkezett a minimum két verzióval jobb okostelevízió is. Ma már az új készülékek közel fele nagyképernyőjű, ezen belül is egyre nagyobb arányban a közép- és felső kategóriás okostévék.
Szerző(k): Molnár CsabaAz előző két év után Magyarországon 2020-ban is a Rossmann volt a legnagyobb márkaérték indexszel rendelkező drogéria. A tavaly októberben végzett reprezentatív felmérés átfogó betekintést nyújt az élelmiszer-kiskereskedelmi trendekbe – arra fókuszálva, hogy a fogyasztók mi alapján választják meg a vásárlás helyét.
Szerző(k): Molnár Csaba