A magyarok 2019 júniusa és 2020 májusa között a női szőrtelenítőkre 1,615 milliárd forintot költöttek, ez értékben 12 százalékkal, mennyiségben pedig 4 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál - adta hírül a Nielsen.
Szerző(k): Domokos LászlóÚj, online beszélgetéssorozatunkban ma 14 órától Incze Kinga, Szücs László és Vörös Csilla véleményét ismerhetjük meg, hogy mi lesz a kreatív iparral és a médiával. Mi a helyzet most, amikor a tévét sokan nézik, de a hirdetőknek nincs pénzük. Mi történik a műsorgyártókkal? Mi lesz a reklámköltéssel? Az Out of the Box virtuális eseményein választ keresünk arra a rengeteg kérdésre, amit a példátlan jelenlegi helyzet felvet.
Szerző(k): Szabó DánielA lengyelek pesszimisták, ha arról kérdezik őket, hogy el tudnak-e idén menni valahova vakációzni, ám optimisták a koronavírus-járvány hosszával kapcsolatban: még fél évig számítanak arra, hogy ez fogja uralni az életüket.
Szerző(k): Barabás JúliaEgy hét alatt 57 milliárdos forgalmat könyvelhettek el a kiskereskedelmi láncok a járvány felfutását követően, ez közel 50 százalékos értékbeli emelkedés az előző év azonos időszakához képest. A 11. hét nyertese a háztartási papíráru, azon belül a vécépapír volt, amelyből mintegy 150 százalékkal több fogyott, közel 1,8 milliárd forint értékben.
Szerző(k): Rácz GergőLátványosan, 25 százalékkal megugrott a nemzetközi kiskereskedelmi láncok értékbeli forgalma a Covid-19 koronavírus-félelmek hatására 2020. február 24. és március 1. között. Az élelmiszerek között tarolt a cukor, a liszt és a száraztészta - derült ki a Nielsen összesítéséből.
Szerző(k): Domokos LászlóA magyar nők számottevően pesszimistábbak a férfiaknál, borúsabban látják a munkahelyi és személyes pénzügyi kilátásaikat, és vásárlási hajlandóságuk messze elmarad a férfiakétól. Emellett 2019 utolsó negyedévében a magyar nők egyharmada nyilatkozott úgy, hogy hó végén nem marad szabadon elkölthető pénze, szemben a férfiak 25 százalékával - derült ki a The Conference Board és Nielsen közös, globális fogyasztói bizalmi indexéből.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaKét számjeggyel ugrik meg a fogyókúrás készítmények forgalma januárban: 2018 decemberéről 2019 januárjára értékben közel 50, mennyiségben pedig 30+ százalékkal fogyott több - derült ki a Nielsen modern kereskedelmi láncok szkennelt adatait regisztráló adatbázisából.
Szerző(k): Szabó DánielA Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2019 negyedik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők 5 óra 12 percet, míg a férfiak 4 óra 32 percet. Korcsoportok tekintetében az idősek vezetnek: a 60 év felettiek napi 7 és negyed órát tévéznek. A tévére szánt időnk 15,8 százalékát mozifilmek tették ki - írja a kreatív.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyUgyan éves szinten visszaesett tavaly a virsli forgalma szilveszterkor, ettől még az óév végén esszük a legtöbb virslit és mustárt.
Szerző(k): Szabó Dániel