Nemcsak egyre drágábban, de egyre több sört is isznak a magyarok. Leginkább nem a vendéglátóhelyeken folyik az alkohol.
Szerző(k): Szabó DánielMintegy tizenhatmilliárd forintért vásároltak a magyarok papír zsebkendőt (pzs) a kiskereskedelemben 2018. szeptember és 2019. augusztus között, ez 8 százalékos értékbeli növekedés az előző évihez képest, egyben több mint nyolcvanmillió csomag terméket jelent - derült ki a Nielsen piackutató adataiból. Az átlagos fogyasztó jellemzően a háromrétegű és gyártói márkás papír zsebkendők mellett teszi le a voksát.
Szerző(k): Domokos LászlóMagyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi AnitaA legkevesebb izzadásgátlót Délnyugat-Magyarországon veszik, míg a legtöbbet Budapesten és környékén. Egy év alatt több mint 13 milliárd forintot költöttek ezekre a termékekre a magyarok, ez 8 százalékos emelkedés az előző évhez képest - adta hírül a Nielsen.
Szerző(k): Domokos ErikaNőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly: a cég 2018-ban 368 millió liter, 249,2 millió palack ásványvizet adott el, így 21 százalékos növekedéssel 8,878 milliárd forint árbevételt ért el.
Szerző(k): Szepesi AnitaEgy évig a Nielsen Közönségmérés Kft. mérheti az állami televíziós csatornák nézettségét, nettó 260 millió forint keretösszeg erejéig.
Szerző(k): Németh GézaA magyarok közel fele már online szerzi be a kívánt prémium terméket, ezzel lassan közelít a 61 százalékos európai és a 69 százalékos világátlaghoz – derül ki a Nielsen kutatásából, mely szerint 15 százalék akár szívesen rendel a tengerentúlról is.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA magyarok körében az európai átlagnál magasabb azok aránya, akik pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve - derül ki egy friss felmérésből.
Szerző(k): Domokos LászlóÉlelmiszerre 1835 milliárd forintot költött tavaly a lakosság, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot, az előbbi 7, az utóbbi 8 százalékos növekedés az előző évhez képest; az élelmiszerek közül a hús, a sör és a sajt forgalma emelkedett ki - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság a Nielsen adataira hivatkozva.
Szerző(k): Dzindzisz Sztefan