Novemberben meglódul az égetett szeszek forgalma, decemberben tetőzik - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi piackutatásából.
Szerző(k): Szabó DánielNem semmi adat került elő a magyarok fagyasztott pizza iránti imádatáról: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle az országban – közölte szerdán a Nielsen.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanJúliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaTöbb mint 28 milliárd forintot költöttek energiaitalokra Magyarországon tavaly április és idén március között, 9 százalékkal többet, mint a megelőző 12 hónapban; mennyiségben 44 millió liter fogyott, ami 4 százalékos növekedés a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz elmúlt időszakban jelentősen átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, de az internetezés mellett még mindig imádunk tévézni – állítja az Invitel a Nielsen adataira hivatkozva.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaCsaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - adta hírül a Nielsen piackutató.
Szerző(k): Domokos LászlóA lakosság 2017. március és 2018. február között több mint 33 milliárd forintot költött tisztító- és takarítószerekre Magyarországon, mennyiségben 2 százalékkal , értékben pedig 5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből, ami hétfőn juttattak el az MTI-nek.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaMagyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA foci vébében bíznak az áruházláncok: 5-7 százalékos növekedés lehet az idén a söreladásban. Már a tavalyi forgalom is megközelítette a 140 milliárd forintot - írja a Világgazdaság.
Szerző(k): Szabó Dániel