nielsen

08.
29.
15:12
A drágulás sem szegte kedvét a magyar vásárlóknak

A drágulás sem szegte kedvét a magyar vásárlóknak

Európában a negyedik leggyorsabban, értékben 6,4 százalékkal nőtt az élelmiszer- és vegyi áruk magyarországi kiskereskedelmi forgalma a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest - írja az MTI a Nielsen adataira hivatkozva.

Szerző(k): Szász Péter
08.
17.
10:15
Neves cég állt be az e-sport mögé

Neves cég állt be az e-sport mögé

A nézettségi adatokat és fogyasztói szokásokat vizsgáló Nielsen a jövőben elemzéseket készít majd a versenyszerű videojátékokról az Egyesült Államokban. Külön céget hoznak létre a projektre - tudta meg a Mashable.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
11.
07:36
Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Több mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
01.
15:19
Évek óta nem történt ilyen az osztrák boltokban

Évek óta nem történt ilyen az osztrák boltokban

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart - írja az Élelmiszer Online.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
17:13
Egyre több alkoholmentes, ízesített sör fogy

Egyre több alkoholmentes, ízesített sör fogy

Húsz százalék feletti mértékben emelkedett a sörkülönlegességek, a kézműves sörök, valamint az alkoholmentes ízesített sörök forgalma tavaly - derül ki a Nielsen adataiból.

Szerző(k): Szász Péter
05.
18.
07:53
Elképesztő pénzt költünk grillezésre minden évben

Elképesztő pénzt költünk grillezésre minden évben

Milliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet - írja csütörtöki számában a Világgazdaság.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
05.
08.
15:42
A Nielsen méri az MTVA nézettségét

A Nielsen méri az MTVA nézettségét

Nettó 246,6 millió forintért méri az állami televízió csatornák nézettségét egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft.

Szerző(k): Németh Géza
03.
16.
18:45
Szívesen költenek erre a magyar nők

Szívesen költenek erre a magyar nők

A háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 2016. február és 2017. január között 388 milliárd forintos forgalmat bonyolított, 5 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest, miközben az eladott termékek mennyisége 1 százalékkal csökkent - adta hírül a Nielsen piackutató.

Szerző(k): Domokos László
11.
15.
20:09
Ki nem találná, hol vásárolnak szívesen a magyarok

Ki nem találná, hol vásárolnak szívesen a magyarok

A magyarok csaknem 75 százaléka jobban szeret olyan helyen vásárolni, ahol hűségprogramot is kínálnak - állapította meg a Nielsen piackutató a hűségprogramokról végzett nemzetközi felmérésében.

Szerző(k): MTI
11.
04.
16:57
Hatéves rekordon a magyar fogyasztók bizalma

Hatéves rekordon a magyar fogyasztók bizalma

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, a Nielsen fogyasztóibizalom-indexe 64 pontra emelkedett az előző, második negyedévi 57 pontról - közölte a piackutató.

Szerző(k): MTI