A nézettségi adatokat és fogyasztói szokásokat vizsgáló Nielsen a jövőben elemzéseket készít majd a versenyszerű videojátékokról az Egyesült Államokban. Külön céget hoznak létre a projektre - tudta meg a Mashable.
Szerző(k): Szabó DánielTöbb mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaSzupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart - írja az Élelmiszer Online.
Szerző(k): K. Kiss GergelyHúsz százalék feletti mértékben emelkedett a sörkülönlegességek, a kézműves sörök, valamint az alkoholmentes ízesített sörök forgalma tavaly - derül ki a Nielsen adataiból.
Szerző(k): Szász PéterMilliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet - írja csütörtöki számában a Világgazdaság.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanNettó 246,6 millió forintért méri az állami televízió csatornák nézettségét egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft.
Szerző(k): Németh GézaA háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 2016. február és 2017. január között 388 milliárd forintos forgalmat bonyolított, 5 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest, miközben az eladott termékek mennyisége 1 százalékkal csökkent - adta hírül a Nielsen piackutató.
Szerző(k): Domokos LászlóA magyarok csaknem 75 százaléka jobban szeret olyan helyen vásárolni, ahol hűségprogramot is kínálnak - állapította meg a Nielsen piackutató a hűségprogramokról végzett nemzetközi felmérésében.
Szerző(k): MTIHatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, a Nielsen fogyasztóibizalom-indexe 64 pontra emelkedett az előző, második negyedévi 57 pontról - közölte a piackutató.
Szerző(k): MTI