nielsen

10.
28.
19:58
Ezért jár drogériába a magyar

Ezért jár drogériába a magyar

Háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a kiskereskedelem mintegy 253 milliárd forint bevételt ért el idén az első nyolc hónapban Magyarországon, 5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban; mennyiségben 2 százalékkal csökkent az eladás - adta hírül a Nielsen piackutató vállalat.

Szerző(k): MTI
09.
15.
18:29
Fordulat a magyar vásárlói szokásokban

Fordulat a magyar vásárlói szokásokban

Megállt a kereskedelmi márkás árucikkek évek óta tartó térnyerése az élelmiszer-kiskereskedelemben az idei első fél évben; a saját márkás termékek forgalma ugyanúgy 3,0 százalékkal nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest, mint a gyártói márkás árucikkeké, a háztartási vegyi áruból és kozmetikumból a saját márkák bevétele pedig 7,2 százalékkal emelkedett, míg a gyártói márkáké 10,1 százalékkal - közölte a Nielsen piackutató vállalat csütörtökön.

Szerző(k): MTI
08.
25.
18:00
Kevesebb élelmiszert vettünk többért

Kevesebb élelmiszert vettünk többért

Értékben 2,5 százalékkal nőtt a magyarországi élelmiszer-kiskereskedelem forgalma a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest, a mennyiségi eladás 0,2 százalékkal csökkent - derül ki a Nielsen piackutató vállalat negyedévenkénti európai elemzéséből.

Szerző(k): MTI
08.
02.
16:49
Csökkent a vásárlási kedv

Csökkent a vásárlási kedv

Csökkent a fogyasztói bizalom a második negyedévben Magyarországon, a Nielsen fogyasztói bizalom indexe 57 pontra esett az első negyedévi 61 pontról, és 2 százalékponttal növekedett a 2015 második negyedévben mért 55 pontról - adta hírül a piackutató.

Szerző(k): MTI
07.
21.
17:20
Rengeteget költ az MTVA a nézettség javítására

Rengeteget költ az MTVA a nézettség javítására

A nézettség mérése és az integrált marketingkommunikációs stratégia kialakítása is a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) tévécsatornái nézettségének növelését szolgálhatja - a feladatokra két tendert írtak ki, ezekre 641 millió forintot fordítanak.

Szerző(k): Németh Géza
05.
27.
13:25
Meglepő adat érkezett még a vasárnapi boltzáras időszakból

Meglepő adat érkezett még a vasárnapi boltzáras időszakból

A vasárnapi zárva tartás ellenére nőtt a magyar élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az első negyedévben - derül ki a Nielsen adatiból.

Szerző(k): Economx
05.
18.
17:48
Elment a magyarok kedve a vásárlástól

Elment a magyarok kedve a vásárlástól

Csökkent Magyarországon a fogyasztói bizalmi index az első negyedévben a tavalyi negyedik negyedévhez viszonyítva, az elmúlt év első negyedévéhez képest viszont emelkedett - derült ki a Nielsen piackutató vállalat globális kutatásából.

Szerző(k): MTI
05.
11.
16:35
Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Kedvezmények nélkül 108 milliárd forintot költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban, 14 százalékkal többet az egy évvel ezelőttinél a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

Szerző(k): MTI
04.
30.
11:02
Egyre rosszabbul élnek az oroszok

Egyre rosszabbul élnek az oroszok

Amióta jegyezni kezdték, ez év negyedében esett a legmélyebbre Oroszországban a Nielsen fogyasztók bizalmi index.

Szerző(k): Barabás T. János
04.
11.
12:46
Vasárnapi zárva tartás: rengeteg üzlet tűnt el

Vasárnapi zárva tartás: rengeteg üzlet tűnt el

Komoly boltbezárási hullámot indított el egy éve a vasárnapi zárva tartás, amelyet a kormány most visszavont.

Szerző(k): Economx