A médiakínálat gyors fejlődése, a csak online video szolgáltatások népszerűségének ellenére valószínűtlen, hogy eltűnne akár a hálózati, kábeles, vagy műholdas tartalomszolgáltatás - derül ki a Nielsen piackutató legfrissebb felméréséből.
Szerző(k): MTIA magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmi boltok bevétele 5,5 százalékkal emelkedett 2015 negyedik negyedévében tavalyelőtt október-decemberhez viszonyítva a Nielsen piackutató adatai szerint, európai összehasonlításban ez a második legnagyobb mutató Törökország után.
Szerző(k): MTIEgyre kedvezőbben ítélik meg a magyar fogyasztók a közeljövő kilátásait a Nielsen friss felmérése szerint.
Szerző(k): MTIA vállalatok tavaly kedvezmények nélkül 303 milliárd forintot, az előző évinél 20 százalékkal többet költöttek napi fogyasztási cikkek hazai tévéreklámjaira a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.
Szerző(k): MTI-EcoA televíziós közönségmérést végző Nielsen monopóliuma amiatt indított vizsgálatot a GVH. Az eljárás a Nielsen kötelezettségvállalásával zárult, azaz változtat versenykorlátozó magatartásán.
Szerző(k): EconomxRekordforgalmat ért el a decemberi ünnepek szezonális édességeiből az élelmiszer-kiskereskedelem tavaly: minden eddiginél többet, mintegy 3,1 milliárd forintot költöttek a vásárlók 650 tonna édességre november-decemberben a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.
Szerző(k): MTIIdén a harmadik negyedévben 5,8 százalékkal bővült az élelmiszer- és a háztartási vegyiáru-kiskereskedelem Magyarországon 2014 július-szeptemberhez viszonyítva - közölte a Nielsen hétfőn.
Szerző(k): MTIA bolttípusok súlya némileg változott az élelmiszerek eladásánál - olvasható a Nielsen piackutató cég elemzésében.
Szerző(k): EconomxÖtéves csúcsot ért el a magyarországi fogyasztók bizalmi indexe az idei harmadik negyedévben 61 ponttal. Így az index hat ponttal nagyobb, mint a második negyedévben. Ez az egyik legnagyobb mértékű növekedés a világszerte felmért hatvanegy ország között - áll a Nielsen felmérésében.
Szerző(k): Economx