nielsen

04.
01.
18:43
Egyelőre kevesen vesznek élelmiszert a neten

Egyelőre kevesen vesznek élelmiszert a neten

A magyar lakosság mindössze 8 százaléka vásárol élelmiszert online, ugyanakkor már ez is duplája az előző évinek, arányuk pedig várhatóan tovább emelkedik - derült ki a Nielsen legfrissebb tanulmányából.

Szerző(k): MTI
03.
16.
21:57
Megszűnik a hagyományos tévéadás?

Megszűnik a hagyományos tévéadás?

A médiakínálat gyors fejlődése, a csak online video szolgáltatások népszerűségének ellenére valószínűtlen, hogy eltűnne akár a hálózati, kábeles, vagy műholdas tartalomszolgáltatás - derül ki a Nielsen piackutató legfrissebb felméréséből.

Szerző(k): MTI
02.
18.
17:13
Leiskolázták Európát a magyar élelmiszerboltok

Leiskolázták Európát a magyar élelmiszerboltok

A magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmi boltok bevétele 5,5 százalékkal emelkedett 2015 negyedik negyedévében tavalyelőtt október-decemberhez viszonyítva a Nielsen piackutató adatai szerint, európai összehasonlításban ez a második legnagyobb mutató Törökország után.

Szerző(k): MTI
02.
02.
17:18
Nagy a jókedv Magyarországon

Nagy a jókedv Magyarországon

Egyre kedvezőbben ítélik meg a magyar fogyasztók a közeljövő kilátásait a Nielsen friss felmérése szerint.

Szerző(k): MTI
01.
29.
16:49
Durván nőtt a tévés reklámköltés

Durván nőtt a tévés reklámköltés

A vállalatok tavaly kedvezmények nélkül 303 milliárd forintot, az előző évinél 20 százalékkal többet költöttek napi fogyasztási cikkek hazai tévéreklámjaira a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

Szerző(k): MTI-Eco
12.
01.
13:42
Felszámoltatják a közönségmérési monopóliumot

Felszámoltatják a közönségmérési monopóliumot

A televíziós közönségmérést végző Nielsen monopóliuma amiatt indított vizsgálatot a GVH. Az eljárás a Nielsen kötelezettségvállalásával zárult, azaz változtat versenykorlátozó magatartásán.

Szerző(k): Economx
11.
26.
15:09
Ki nem találná, mit eszik legszívesebben a magyar

Ki nem találná, mit eszik legszívesebben a magyar

Rekordforgalmat ért el a decemberi ünnepek szezonális édességeiből az élelmiszer-kiskereskedelem tavaly: minden eddiginél többet, mintegy 3,1 milliárd forintot költöttek a vásárlók 650 tonna édességre november-decemberben a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.

Szerző(k): MTI
11.
16.
17:59
Komoly növekedést diktált az élelmiszer-kereskedelem

Komoly növekedést diktált az élelmiszer-kereskedelem

Idén a harmadik negyedévben 5,8 százalékkal bővült az élelmiszer- és a háztartási vegyiáru-kiskereskedelem Magyarországon 2014 július-szeptemberhez viszonyítva - közölte a Nielsen hétfőn.

Szerző(k): MTI
11.
06.
14:01
Így hatott a kisboltokra a vasárnapi zárva tartás

Így hatott a kisboltokra a vasárnapi zárva tartás

A bolttípusok súlya némileg változott az élelmiszerek eladásánál - olvasható a Nielsen piackutató cég elemzésében.

Szerző(k): Economx
11.
03.
11:41
Nagyot nőtt a magyarok vásárlási kedve

Nagyot nőtt a magyarok vásárlási kedve

Ötéves csúcsot ért el a magyarországi fogyasztók bizalmi indexe az idei harmadik negyedévben 61 ponttal. Így az index hat ponttal nagyobb, mint a második negyedévben. Ez az egyik legnagyobb mértékű növekedés a világszerte felmért hatvanegy ország között - áll a Nielsen felmérésében.

Szerző(k): Economx