Minél gyakrabban tiktokozik valaki, annál kevésbé képes felismerni az álhíreket – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmánya, amely kérdőíves felmérések és interjúk alapján vizsgálta a 13–25 év közötti fiatalok TikTok-tartalmak általi befolyásolhatóságát, valamint képességüket a kritikus gondolkodásra és az álhírek felismerésére a közösségi médiában.
Szerző(k): L. K.Ezentúl már nemcsak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) vagy bírósághoz, hanem az Online Platform Vitarendező Tanácshoz (OPVT) is fordulhatnak a hazai felhasználók.
Szerző(k): Gulyas ÁbelMagyar Péter jogellenesen cselekedett, amikor vallási hovatartozás alapján listázta az ATV munkatársait – állapította meg a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH).
Szerző(k): L. K.Közel 21 ezer forint volt havonta egy átlagos háztartás hírközlési kiadása 2023-ban – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Szerző(k): L. K.