Az NMHH a legújabb kutatásával az internet azon részére szeretné felhívni a figyelmet, amely a kiskorúak védelme és az emberi méltóság sérelme szempontjából is aggályos lehet. A vizsgált egy hónap alatt közel 2,5 millióan látogattak el a szóban forgó felnőtt oldalak valamelyikére, és ennek hetven százalékát a férfiak tették ki.
Szerző(k): Horváth TiborÁllampolgári bejelentés alapján vizsgálódott az NMHH. Más kérdés, hogy az ügyben a holland joghatóság az illetékes.
Szerző(k): EconomxA streaming- és videómegosztó platformok megjelenése, valamint a fogyasztói szokások változásai fokozatosan háttérbe szorították azokat a televíziós műsorokat, amelyek a kultúra és műveltség klasszikus fogalomkörébe sorolhatók.
Szerző(k): Horváth TiborJogsértőnek ítélte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a HírTV Sajtóklub című műsorszámát, ahol a Demokrata főszerkesztője igencsak elragadtatta magát.
Szerző(k): EconomxTöbb mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta a médiaszolgáltatók adatai alapján.
Szerző(k): Varga CsengeNaponta átlagosan majdnem négy órát használja a telefonját a 8-15 éves korosztály - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég által készített kutatásból. Az átlagos napi képernyőidő a megkérdezettek körében 9 perc és a közel teljes nap között változott.
Szerző(k): EconomxVáltozik az üzleti távközlési piac, a cégek évről évre kevesebbet költenek távközlési szolgáltatásokra.
Szerző(k): EconomxSzámtalan internetező esett áldozatul a csalóknak az utóbbi egy évben, miközben jellemzően feleslegesnek tartjuk az adatvédelmi tájékoztatók elolvasását. Pedig hasznos lenne.
Szerző(k): Fogarasi KittiA hagyományos rádióhallgatás messze a legnépszerűbb; az online formában is rádiót hallgatók aránya stabilan 40 százalék körül mozog. A világjárvány időszaka viszont markáns nyomot hagyott a médiafogyasztási szokásokon.
Szerző(k): Horváth Tibor