A változó vásárlói igények mellett intenzív termék- és árverseny is nyomasztja a szereplőket, folyamatosan fejleszteniük kell a st ...
Május 8-án láttak napvilágot a rendszer részletei, a munkacsoport, a fejlesztők és a kiskereskedelmi cégek gőzerővel dolgoztak az ...
A Magyar Telekom 2022-ben a hazai online kiskereskedelmi piac forgalmának 2,4 százalékát adta, ezzel a hatodik legnagyobb online s ...
Elfogtak a rendőrök három férfit, akik társaikkal több mint ötszáz vásárlót károsítottak meg nem létező áruk hirdetésével, és így több mint ötvenmillió forinthoz jutottak.
Szerző(k): Varga CsengeEgy friss kutatás szerint kevesebben utaznak el húsvétkor, a megkérdezettek többsége a sonkán és az élelmiszereken szeretne spórolni, ugyanakkor a gyerekeknek szánt játékok kevésbé tartoznak azok közé, amire kevesebbet költenek majd.
Szerző(k): EconomxNevet vált a magyarok közkedvelt futárszolgáltatója, még a logójukat is lecserélik.
Szerző(k): Varga CsengeFriss kutatás bizonyítja, hogy az online áruházak a hazai kisboltok sorsára juthatnak, áldozatul esve a külföldi szereplők terjedésének. Jelenleg a régiós eredményekhez képest aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya. Nagy Márton a MKIK gazdasági évnyitóján is arra hívta fel a figyelmet, csupán 5 százalék azoknak a vállalatoknak az aránya, melyek exportképesek.
Szerző(k): Koncsek Rita