online_bevásárlás

05.
20.
08:20
Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.

Szerző(k): Tér Diána
05.
17.
08:50
Fordulat a magyar áruházakban

Fordulat a magyar áruházakban

A koronavírus-járvány kitörése óta először márciusban az online kiskereskedelem mérsékelte a teljes magyar kiskereskedelmi forgalmat, ami arra utal, hogy az emberek a karanténok után visszatérnek a boltokba.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
16.
09:52
Az állateledeleknél is átveszi az uralmat az online

Az állateledeleknél is átveszi az uralmat az online

Az online állateledel-rendelések egyre népszerűbbek. A fővárosban a 13. kerületi tulajdonosok a legaktívabbak, míg vidéken Székesfehérváron rendelnek a legtöbbet.

Szerző(k): Rácz Gergő
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
28.
06:40
610 300 000 000 000 forint felé tartanak a vásárlók az amerikai piacon

610 300 000 000 000 forint felé tartanak a vásárlók az amerikai piacon

Kilőttek az online költések és jelentős változásokat hozott az élelmiszer-vásárlási szokásokban a pandémia egy amerikai felmérés szerint. 2022-ben az elköltött összeg elérheti az 1 billió dollárt, ami rekordot jelentene az online kiadások történetében. Az élelmiszerekre költött havi összeg pedig megduplázódott az online vásárlásoknál.

Szerző(k): Csernátony Csaba
04.
19.
12:31
Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Újabb mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - jelentették be. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami az árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
13.
16:13
Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

A Tesco bajai, paksi és szekszárdi hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 72 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 11 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonból hozzáférhető a tescós online rendelés és házhozszállítás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
06.
10:51
A Spar szinte mindent kicserélt Nyíregyházán

A Spar szinte mindent kicserélt Nyíregyházán

A Spar felújította a nyíregyházi hipermarketét, összesen 4 milliárd forintból.

Szerző(k): Csernátony Csaba
03.
09.
09:12
Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

A koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. A livestream vásárlás pár év alatt az egyik legfontosabb értékesítési csatornává nőtte ki magát Kínában, de globális szinten is folyamatosan nő az élő shoppingolás népszerűsége.

Szerző(k): Tér Diána
03.
01.
13:46
Az Árukereső.hu kirakta az orosz termékeket a kínálatából

Az Árukereső.hu kirakta az orosz termékeket a kínálatából

Megszüntette az Oroszországból származó termékek megjelenítését Magyarország egyik legnagyobb termék- és ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza. Az Árukereső.hu ezzel tiltakozik az Ukrajnával szembeni agresszió ellen. A cég egyben arra biztatja a webáruházakat működtető partnereit, hogy tegyenek ugyanígy.

Szerző(k): Tér Diána