opel

12.
30.
10:16
Ha így folytatjuk, lassan szétesnek alattunk az autóink

Ha így folytatjuk, lassan szétesnek alattunk az autóink

Tovább folytatódott idén a hazai gépkocsipark elöregedése. A magyar utakon futó autók átlagéletkora már 16 év felett van.

Szerző(k): G. É.
12.
19.
10:53
Hosszabb leállásra készül az egyik magyar autógyár

Hosszabb leállásra készül az egyik magyar autógyár

Miközben a nagy magyar autógyárak rövid téli szünetet tartanak, a kecskeméti Mercedes-üzem több mint egy hónapra áll le.

Szerző(k): T. E.
11.
18.
14:53
Pofátlan Opeles büntetett az M7-esen: először tolakodott, majd jött a leckéztetés

Pofátlan Opeles büntetett az M7-esen: először tolakodott, majd jött a leckéztetés

Az autó mögött közlekedő kamionos fedélzeti kamerája rögzítette az M0-ás csomópontnál történt esetet.

Szerző(k): Kiffer Anna
10.
20.
06:56
Megtudtuk, kerül-e magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba

Megtudtuk, kerül-e magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba

Amikor egy multinacionális autógyártó – legyen az német, japán, esetleg kínai hátterű – Győrben, Kecskeméten, Esztergomban vagy újabban Debrecenben, Szegeden termel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy a helyi beszállító előtt zöldre vált a lámpa, hiszen a szigorú nemzetközi követelményeknek itt is, ott is ugyanúgy meg kell felelni. Körbeszaglásztunk beszállítói orral a nagy üzemek vonzáskörzetében, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: kerülhet-e egyáltalán magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba. Ami biztos, a hazai beszállítók bevonása nemcsak költségmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez az autógyáraknak, hanem hozzájárul a helyi gazdaság és ipari ökoszisztéma fejlesztéséhez is.

Szerző(k): Gyöngyösi Balázs
10.
03.
12:40
76 éves Jaguart zúzott le egy magyar nő, nem csoda, hogy kapta az ívet

76 éves Jaguart zúzott le egy magyar nő, nem csoda, hogy kapta az ívet

Tökéletes példában mutatta meg a magyar autós, miért veszélyes vezetés közben telefonozni.

Szerző(k): Kiffer Anna