Rekord számú, több mint 900 ezer használt személygépkocsi cserélt gazdát a tavalyi évben. Az eladott újautók száma viszont alig é ...
Leginkább Skoda Octaviára és szedánokra vágynak a hazai használtautó-vásárlók, de a pénztárcájuk a megfizethetőbb modellek felé te ...
Alaposan átrendeződik az elektromos autók piaca Németországban, ahol az egyik legnagyobb vesztes a Tesla és az Opel, míg más gyárt ...
Miközben a nagy magyar autógyárak rövid téli szünetet tartanak, a kecskeméti Mercedes-üzem több mint egy hónapra áll le.
Szerző(k): T. E.Az autó mögött közlekedő kamionos fedélzeti kamerája rögzítette az M0-ás csomópontnál történt esetet.
Szerző(k): Kiffer AnnaAmikor egy multinacionális autógyártó – legyen az német, japán, esetleg kínai hátterű – Győrben, Kecskeméten, Esztergomban vagy újabban Debrecenben, Szegeden termel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy a helyi beszállító előtt zöldre vált a lámpa, hiszen a szigorú nemzetközi követelményeknek itt is, ott is ugyanúgy meg kell felelni. Körbeszaglásztunk beszállítói orral a nagy üzemek vonzáskörzetében, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: kerülhet-e egyáltalán magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba. Ami biztos, a hazai beszállítók bevonása nemcsak költségmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez az autógyáraknak, hanem hozzájárul a helyi gazdaság és ipari ökoszisztéma fejlesztéséhez is.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsTökéletes példában mutatta meg a magyar autós, miért veszélyes vezetés közben telefonozni.
Szerző(k): Kiffer Anna