Amikor egy multinacionális autógyártó – legyen az német, japán, esetleg kínai hátterű – Győrben, Kecskeméten, Esztergomban vagy újabban Debrecenben, Szegeden termel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy a helyi beszállító előtt zöldre vált a lámpa, hiszen a szigorú nemzetközi követelményeknek itt is, ott is ugyanúgy meg kell felelni. Körbeszaglásztunk beszállítói orral a nagy üzemek vonzáskörzetében, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: kerülhet-e egyáltalán magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba. Ami biztos, a hazai beszállítók bevonása nemcsak költségmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez az autógyáraknak, hanem hozzájárul a helyi gazdaság és ipari ökoszisztéma fejlesztéséhez is.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsTökéletes példában mutatta meg a magyar autós, miért veszélyes vezetés közben telefonozni.
Szerző(k): Kiffer AnnaA lakosság egy része a jövedelmi helyzetének lassú rendeződése nyomán most pótolja az előző években elmaradt autóbeszerzéseit.
Szerző(k): Economx81 061 használt személyautó cserélt gazdát idén júliusban, 19 százalékkal több mint a tavalyi év azonos időszakában.
Szerző(k): Gulyas ÁbelJúliusban 9 685 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, 14 százalékkal több mint egy éve. A népszerűségi rangsort továbbra is a Volkswagen vezeti.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA legtöbb esetben nem azt vesszük, amit szívünk szerint megvennénk.
Szerző(k): K. O.A versenyképességhez szükséges célok szerint az egyik legfontosabb, hogy élre törjünk az elektromobilitáshoz kapcsolódó ökoszisztéma fejlettsége tekintetében - derül ki a kormány versenyképességi stratégiájából.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaMagyarországon március végéig 226 199 használt gépkocsi cserélt gazdát.
Szerző(k): K. O.Az idei év első negyedévi adatok alapján a Skodák és a Fordok iránt nőtt meg leginkább az érdeklődés, emellett a három év körüli Nissan Qashqai-t meg úgy keresik, mint ha ingyen adnák.
Szerző(k): K. R.