Csak, hogy a lengyel választók is tudják, hogy kinek köszönhetik a kedvezményt az október 15-i voksolás előtt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsHétfőn délelőtt kiderül, hogy vajon a költségvetés helyzete indokolja-e a menetrend felpörgetését.
Szerző(k): EconomxA magyarok 40 százaléka szorosabbra fűzné, 26 százaléka szinten tartaná a magyar-amerikai kapcsolatokat, ez azonban nem jelenti a Biden-adminisztrációval való egyetértést; ezt támasztja alá, hogy a megkérdezettek többsége (59 százalék) nem tartja elfogadhatónak az Egyesült Államok nagykövetségének plakátkampányát.
Szerző(k): Varga Csenge„Mi miért érnénk be kevesebbel?” jelmondattal indított plakátkampányt a Liberálisok és Demokraták Szövetsége Európáért (ALDE) európai liberális pártcsalád Magyarországon. A nyugati és a magyar bérek között tátongó szakadékra próbálják felhívni a figyelmet.
Szerző(k): EconomxAmíg a kormányoldalon már 3 milliárd forintos összköltségben vásároltak plakáthelyeket, addig az egyesült ellenzék mindössze 390 milliót fordított erre a célra. A Fidesz megsérthette a kampányfinanszírozási törvényt azáltal, hogy a közterületi párthirdetésekre közel 1,5 milliárd forintot költött márciusban – derül ki egy friss jelentéséből.
Szerző(k): Nagy MartinKorrupciót takarhatnak a budapesti óriáshirdetések - írja a Pesti Hírlap csütörtöki számában a felújítás alatt álló házakon kifeszített molinókról. Engedélyt sok helyen ilyenekre nem is lehetne adni, de a haszonélvezők nem is kérnek. Az önkormányzatok nem tudnak fellépni a visszaélésekkel szemben, a kormányhivatalok pedig szemet hunynak felette. A lap szerint felmerül a korrupció gyanúja.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb bevételi forrástól esnek el az önkormányzatok: a kormány döntése értelmében mostantól nem vethetnek ki adót az óriásplakátokra - írja az RTL Híradó.
Szerző(k): Szász PéterÚjabb több mint 6 milliárd forintot költ el az állampolgárok tájékoztatására a kormányzati kommunikációért felelős Miniszterelnöki Kabinetiroda. A Rogán Antal vezette tárca még április elején állapodott meg az állami hirdetési pénzeket felszívó cégcsoporttal, de a szerződést csak most töltötték fel az erre a célra létrehozott felületre - vette észre a G7.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyPlakátokon népszerűsíti a kézmosást és a zsebkendőhasználatot a főváros, erre a BKK saját helyeit és a cégek által felajánlott felületeket használja - írja a hvg.hu.
Szerző(k): Szász Péter