Egyre inkább a használt gépek beszerzése felé fordulnak a hazai kkv-szektor termelő-gyártó iparvállalatai, a gazdasági kihívások miatt az új berendezések vásárlását most még a tőkeerős cégek is csak kivételes esetekben engedhetik meg maguknak. Az Economx piaci szereplőket kérdezett a lehetséges forgatókönyvekről, de egy olyan formabontó klaszteri együttműködést is bemutatunk az ECC és a GINDUMAC együttműködésén keresztül, ami kitörési pont lehet számos magyar vállalkozásnak.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsUniós forrásból alakítaná át a pesti rakpart jelentős részét a főváros. Nyáron elkészültek a tervek, most pedig a társaság benyújtotta pályázatait az Id. Antall József rakpart és az Erzsébet híd alatti terület átépítésére.
Szerző(k): L. K.Elindul az elmúlt évek legjelentősebb, a szektort érintő innovációs pályázata.
Szerző(k): T. E.Új töltők telepítésére hirdetett pályázatot novembertől a kabinet. Akár 4 milliárd forint is lehet az igényelhető összeg.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz agrárminiszter szerint a legkisebb gazdálkodók is számíthatnak a kormányra: 30 milliárdos keret nyílt mezőgazdasági kisüzemek számára.
Szerző(k): K. G.Erősödő beruházási kedv és finanszírozási igény látható az agrár- és élelmiszer ágazatokban. Az MBH Bank számításai szerint akár évi 160 milliárd forinttal is bővülhet az agrárium jövedelme a beruházási pályázatok révén. A fejlesztések megvalósításához több típusú hiteltermékre lehet szükség. Magyarországon még nincs elég exportképes középvállalat, ezért nem képes a magyar élelmiszeripar utolérni a versenytársakat.
Szerző(k): Horváth BalázsKétszáz somogyi projekt már kiutalt előlegét vissza kellett fizetniük a pályázóknak. A hivatalos álláspont szerint nem befolyásolja a somogyi beruházások elkészültét az, hogy módosult az európai uniós források felhasználásának módja.
Szerző(k): L. K.Október 2-tól lehet pályázni a fiataloknak. A kiválasztottak egy és 30 nap között utazhatnak majd.
Szerző(k): K. R.Olyan üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a külső és a belső bolti megjelenéssel, a dizájnnal, a személyzettel, a kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, valamint az árubemutatással szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön.
Szerző(k): Economx