A Magyar Nemzeti Bank (MNB) idén újra elindította pénzügyi szemléletformáló kampányát „Sok kicsi sokra megy” címmel, amely arra ösztönzi a lakossági ügyfeleket, hogy mindennapi pénzügyi szokásaik átgondolásával és megtakarítások képzésével nagyobb pénzügyi biztonságot érjenek el – közölte az MNB hétfőn.
Szerző(k): EconomxA magyar 18-24 éveseket kérdezték meg erről.
Szerző(k): G. É.Kecsegtetőnek tűnnek a 70 százalékos vagy még ennél is magasabb fedezeti terheltséggel járó jelzáloghitelek, hiszen segítségükkel már viszonylag kevés saját pénzből lakáshoz lehet jutni, ám alaposan tisztában kell lenni a hátulütőkkel is.
Szerző(k): G. É.A magyarok negyedének nem marad pénze a hónap végén. Az ország lakosságának mindössze harmada képes rendszeres megtakarításra, a szomszédos országok mind megelőznek minket – derül ki a Provident kutatásából. Boczán Viktor vezérigazgató szerint a pénzügyi tudatosság javítása elengedhetetlen az akutális gazdasági környezetben.
Szerző(k): Horváth BalázsEgy friss felmérés szerint a 18-27 éves lakosság 46 százaléka a családja financiális segítségére szorul.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA magyarok előszeretettel fogalmaznak meg pénzügyi célokat is újévkor. Azt, hogy azóta mire és mennyit pazaroltunk, Csatos Erika, az Álomjövő Tanácsadó Iroda pénzügyi mentora tárta elénk az Economx videocast legújabb részében.
Szerző(k): Faragó JankaMár csak egy hónapig lehet használni az OTP fiatalok jövőtervezését segítő mobilapplikációját.
Szerző(k): Gulyas ÁbelStratégiai partnerként támogatja az MBH Bank a Biatorbágyi Innovatív Technikum és Gimnáziumot.
Szerző(k): H. B.Egy friss kutatás szerint a fiatalok harmada alig tud valamit a pénzügyekről, a 14-18 éves korosztály közel felének nincs is bankszámlája.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba