A kormányzat szigorít a reklámtörvényen, az egészségügyi és oktatási intézmények környékén ezentúl nem lehet alkoholtartalmú italt reklámozni. A kereskedőknek is figyelniük kell a változásokra, ugyanis a kirakatokra is vonatkozik a tiltás. Az nem derül ki, hogy pontosan mit láthatnak az emberek a közterületekről.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaMegközelítette a tizenegy milliárd dollárt a 2024-es amerikai elnökválasztás teljes kampányreklám-költése - derül ki az amerikai politikai reklámok figyelésével foglalkozó AdImpact nevű szervezet szombaton kiadott összegzéséből.
Szerző(k): V. G.A Lánczi Tamás vezette szervezet októberben mintegy bruttó 1,6 milliárd forint értékű szerződést kötött Balásy Gyula cégeivel.
Szerző(k): Sándor ZoltánA magyar nyelvhasználat szigorításával járó szlovák intézkedések megronthatják a két miniszterelnök kapcsolatát. Cikkünk megjelenését követően a külügy arról tájékoztatta az Economxot, hogy folyamatos konzultáció van az államnyelvhasználati törvény ügyében a magyar és a szlovák minisztérium között.
Szerző(k): T. E.Az elmúlt két évben jelentősen átrendeződött az egyes médiatípusok elérése és a hirdetések relevanciája – állítja a JCDecaux Hungary országos reprezentatív kutatása.
Szerző(k): Kiffer AnnaA lakók ki akarnak szabadulni, de egyelőre nem találják azt a szórólapozót, aki reklámújságokkal tartja vesztegzár alatt egy elátkozott társasház közösségét.
Szerző(k): L. K.Hiányzik egy alapanyag, ezért néhány hétre leállítják a gyártást a vállalatnál.
Szerző(k): EconomxAz új fejlesztések egyikeként a vevők a bolton belüli helyzetüknek megfelelően kapnak majd személyre szabott hirdetéseket.
Szerző(k): H. A.Versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal a Magyar Energiaital Szövetséggel szemben, mert az vélhetően megtévesztette a fogyasztókat a médiamegjelenéseiben.
Szerző(k): G. É.