reklám

07.
10.
14:12
Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

A GVH vizsgálatot indított a Lidl-lel szemben annak megtévesztő reklámkampánya miatt, egyelőre bizonyítékokat gyűjt a vád alátámasztására. A GVH szerint a Lidl nem lehet a „legolcsóbb élelmiszerlánc”. Ezek után a Lidl azt állítja, hogy a fogyasztókat a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatta.

Szerző(k): Varga Csenge
07.
03.
09:45
Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

A videómegosztó platform egy új szigorítást tesztel, amely szerint a felhasználók három videót nézhetnek meg a reklámblokkolóval, aztán letiltják a fiókját.

Szerző(k): Horváth Balázs
07.
02.
21:57
Svájc képeivel hirdették a Fülöp-szigeteket: bocsánatot kért a reklámügynökség

Svájc képeivel hirdették a Fülöp-szigeteket: bocsánatot kért a reklámügynökség

Bocsánatot kért a Fülöp-szigeteki kreatív ügynökség, miután kiderült, hogy más országokról készült felvételeket használt fel a reklámvideóhoz, amellyel a Fülöp szigetek turizmusát népszerűsítették.

Szerző(k): Hercsel Adél
07.
01.
21:28
Augusztus végén betiltanák a Twittert Európában

Augusztus végén betiltanák a Twittert Európában

Nagyot csörtézik egymással az Európai Unió és a Twitter, elvileg a félretájékoztatási kódexről van szó, de nyilván szerepelnek egyéb szempontok is. Az infokommunikációs szakjogász a Napi.hu-nak elmondta, a kódex miatt nem, ám az európai törvények és rendeletek alapján bizony lehetséges a bírság, a tiltás.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
27.
21:32
Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

A hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.

Szerző(k): Economx
06.
19.
11:44
Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Június 25-től a fogyasztóvédelmi törvény hatályba lépő módosítása úgynevezett képviseleti kereset indítására ad lehetőséget.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
15.
17:59
Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Egy friss bírósági ítélet megerősítette a GVH 22 milliós bírságát, amit a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóira szabott ki. Mind az ítélet, mind a GVH a reklámozás tisztességére figyelmezteti a véleményvezéreket.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
15.
17:12
Nagyot kaszált a Google az abortuszreklámokkal, miközben becsapta a fogyasztókat

Nagyot kaszált a Google az abortuszreklámokkal, miközben becsapta a fogyasztókat

A Google tízmillió dollárt keresett a terhesség-megszakítással kapcsolatos megtévesztő hirdetésekkel.

Szerző(k): Varga Csenge
06.
15.
06:07
Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Helyretették, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
09.
16:36
A Fidesz közeli cégeknél maradnak a budapesti lámpaoszlop-reklámok

A Fidesz közeli cégeknél maradnak a budapesti lámpaoszlop-reklámok

A Fővárosi Közgyűlés nem szavazta meg a NER közeli vállalkozó pályázatát, a Fidesz azonban tett róla, hogy még nyerjenek pár évet a veszélyhelyzetre hivatkozva.

Szerző(k): Horváth Balázs