reklámpiac

12.
09.
19:47
Annyira pörög a reklámipar, hogy már az ezermilliárd dollárt súrolja a techcégek bevétele

Annyira pörög a reklámipar, hogy már az ezermilliárd dollárt súrolja a techcégek bevétele

Olyan számokat produkál a reklámpiac, hogy degeszre keresi magát néhány szerencsés aktor a techszektorban.

Szerző(k): Sándor Zoltán
07.
23.
20:51
Mégsem válik meg a felhasználók megfigyelését megkönnyítő sütiktől a Google

Mégsem válik meg a felhasználók megfigyelését megkönnyítő sütiktől a Google

Eredetileg 2022-re akarták megtisztítani a keresőóriás böngészőjét az online hirdetési piac egyik alapvető eszközétől, ám most végleg elálltak az azóta csúszó projekttől.

Szerző(k): Gulyas Ábel
04.
23.
10:01
Ilyen is csak nálunk van: behúzták a féket a költekezésben

Ilyen is csak nálunk van: behúzták a féket a költekezésben

A régióban egyedüliként nálunk értéktelenedett el a média reklámárazása, a cégek kevesebbet költenek hirdetésre.

Szerző(k): T. E.
12.
20.
15:17
A választások és a sport mozgatja jövőre az egyik meghatározó szektort

A választások és a sport mozgatja jövőre az egyik meghatározó szektort

Magyarországon a reklámpiacra 9 százalékos bővülés vár a Dentsu 2024-es előrejelzése szerint. Globálisan pedig az olimpia, a labdarúgó Európa-bajnokság és az amerikai elnökválasztás lesznek hatással a reklámköltésekre.

Szerző(k): Koncsek Rita
09.
07.
14:12
Százmilliókba kerülhetett az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító plakátkampány

Százmilliókba kerülhetett az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító plakátkampány

A Háborúpártiak-kampány – amelynek célja az ellenzéki politikusok lejáratása – több száz millió forintba kerülhetett.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
05.
13.
16:35
Ma országos eső van és a reklámszakma is borúlátó

Ma országos eső van és a reklámszakma is borúlátó

A Magyar Reklámszövetség 5. Barométer felmérés alapján a kommunikációs piac egyre kevésbé optimista: Az idén is az infláció, a forintárfolyam és az energiaárak alakulása a legmeghatározóbb trend. A szakma prognózisa: a 2023-as médiatortában a lokális digitális szegmens meg fogja közelíteni a tévés szeletet.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
25.
13:20

Az alapadó nulla százaléka marad a reklámadó

Megszavazta a parlament, közzétették a Magyar Közlönyben, november 24-én jogerőre emelkedett: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az adóalap nulla százaléka.

Szerző(k): Gáll Anna
10.
19.
17:44
Remlámadó: felmentést kapott a médiaszektor

Remlámadó: felmentést kapott a médiaszektor

A parlament honlapján olvasható törvényjavaslat szerint a reklámadó felfüggesztését további egy évvel meghosszabbítja a kormány, így 2023 december 31-ig nem kell reklámadót fizetni a médiacégeknek. A reklámszövetség kedden kérte a reklámadó időszakos eltörlését a kormánytól.

Szerző(k): Koncsek Rita
10.
18.
20:53
A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) azzal a kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt – tájékoztatta a szövetség kedden az MTI-t. Rogán Antal kabinetminiszter jelezte, a kormány megfontolja a kérést.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
15.
13:56
A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei kérik a kormányt az új kata-törvény átgondolására, mert negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban is - adta hírül a szervezet.

Szerző(k): Domokos László