Egy fővárosi előterjesztésből derül ki, hogy az ESMA két éve nem fizet használati díjat a villanyoszlopokra – engedély nélkül – kihelyezett reklámok után - írja a Zoom.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Facebook úgy döntött, új elemmel egészítik ki a hirdetések értékelését, így ezentúl azt is figyeli majd, hogy valaki véletlenül vagy direkt kattintott-e egy hirdetésre. Előbbit nem számolják majd el - idézi a TechCrunch értesülését a hvg.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzerbiában terjeszkedne Kuna Tibor médiacége. A kormányzati kommunikációban meghatározó Trinity-csoport Floridában is dolgozik egy lakóparki projekten. A cégcsoport tavalyi árbevétele meghaladta a 17,6 milliárd forintot.
Szerző(k): Szakonyi PéterEgyetlen piacról élő médiatermék sem lenne életképes az értékesítők munkája nélkül. Ez a feladatkör azonban sajátos személyiséget követel és igen összetett folyamatok kézben tartását igényli. Néhány műhelytitokba avatta be lapunkat Bohár Judit, a Napi.hu reklámfelületeit is értékesítő CEMP Sales House menedzsere.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMódosította az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek - írja az MTI.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMindössze néhány percnyi tárgyalás után elfogadta az Országgyűlés gazdasági bizottsága a reklámadó tervezetét. A szakmai szervezetek és a hirdetők is tiltakoznak az adóemelés miatt, állítják a kormány nem egyeztetett velük, hiába beszélnek erről a döntéshozók - számolt be a HírTv.
Szerző(k): Szabó DánielMinden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA kormány benyújtotta a reklámadót módosító javaslatot: ezzel a közteher, a mostani 5,3 százalékról 7,5-re emelkedne 2017 júniusától. Míg viszont április elején még be akarta tiltani az áruházláncok reklámújságait, addig a friss tervezet szerint ezek a prospektusok reklámadómentesek lennének. Emiatt várhatóan sokkal vastagabbak is lesznek - értékel a Blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyHarminc nap múlva már csak önkormányzati engedéllyel helyezhető ki közterületre új reklámfelületet, a jövőben pedig szinte csak állami-önkormányzati felületeken lehet hirdetni. A péntek este megjelent, Orbán Viktor által aláírt, és a plakátpiacot átrajzoló rendeletet az Index vette észre.
Szerző(k): Szepesi Anita