reklámpiac

05.
08.
07:47
A kormány felforgatná a reklámpiacot

A kormány felforgatná a reklámpiacot

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak bónuszokat - a Napi Gazdaságban pénteken megjelent információ szerint ez áll abban a kormányelőterjesztésben, amely a jövő héten kerülhet a parlament elé.

Szerző(k): MTI
04.
16.
08:48
Újabb nagy üzlet készül a magyar reklámpiacon?

Újabb nagy üzlet készül a magyar reklámpiacon?

Három éve tiltja törvény a villanyoszlopokra kifüggesztett reklámokat – kivéve a politikaiakat –, ami jelentős bevételi forrástól fosztotta meg az Esma Zrt-t. Az oszlopkandeláber-reklámok jogai így nem sokat érnek, ám a Népszabadság információi szerint mégis élénken érdeklődik irántuk egy kör, amely mögött a piaci szereplők Habony Árpádot és Garancsi Istvánt sejtik.

Szerző(k): Index.hu, Economx
03.
03.
09:25
Nem fogja elhinni, mire költött sokkal többet a kormány

Nem fogja elhinni, mire költött sokkal többet a kormány

Az állam úgy adóztatja meg a reklámbevételeket, hogy eközben soha nem látott mértékben növelte reklámköltéseit, amelyekben elsősorban a tévéket favorizálta - derült ki a 2014-es reklámtorta bemutatásán. Az idén a net lehagyhatja a tévét, viszont a digitális piacot a multik uralják.

Szerző(k): Ádám Viktor
02.
04.
11:41
A mobil hirdetések húzták a digitális piacot

A mobil hirdetések húzták a digitális piacot

Az e-mail hirdetések piaca csökkenőben van.

Szerző(k): Economx
12.
22.
17:33
A médiatanács kiszórt még néhány büntetést utolsó ülésén

A médiatanács kiszórt még néhány büntetést utolsó ülésén

A médiatanács ez évi utolsó ülésén a közönség érdekeinek védelmét és az átlátható piaci viszonyok teljesülését szem előtt tartva számos médiatörvényi előírás megsértése kapcsán hozott határozatot - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel hétfőn.

Szerző(k): MTI
11.
03.
10:20
Komoly felvásárlás a reklámiparban

Komoly felvásárlás a reklámiparban

A világ harmadik legnagyobb reklámügynöksége, a párizsi székhelyű Publicis csoport hétfőn bejelentette, hogy 3,7 milliárd dollárérét felvásárolja a digitális hirdetésekre specializálódott Sapient reklámcéget.

Szerző(k): MTI-Eco
10.
28.
20:45
Itt az újabb tiltakozás az internetadó ellen

Itt az újabb tiltakozás az internetadó ellen

A digitális írástudás és az internet, valamint a rajta elérhető szolgáltatások készségszintű széleskörű használata évek óta kommunikált kormányzati cél. Felsorolni is nehéz azokat a területeket, amelyeket az új adó károsan érintene – írják közös közleményükben a reklám-, és médiaipari szakmai szervezetek.

Szerző(k): Economx
08.
26.
14:41
Egyre többet költenek a hirdetők a magyar neten

Egyre többet költenek a hirdetők a magyar neten

Jelentősen, mintegy 15 százalékkal nőtt az első félévben a hazai webes és mobil hirdetési piac – derül ki az IAB Hungary-tagok bevallásaiból. Mindeközben az online és mobil reklámköltéseket összegző NORI index 17,2 és 13,7 százalékkal bővült.

Szerző(k): Economx
08.
21.
11:25
Még egy kormányzati pofont kaphat a reklámszakma

Még egy kormányzati pofont kaphat a reklámszakma

A Fidesz több vezető politikusa úgy ítéli meg, hogy a reklámadó bevezetése után szükség lenne a médiaügynökségi bónuszok eltörlésére vagy nagyon szigorú szabályok közé szorítására. Egy ilyen lépés több médiaügynökséget tönkretehet és felforgatná az egész piacot - írja a Nol.hu.

Szerző(k): Economx
07.
07.
13:20
Ez jöhet a reklámadó után

Ez jöhet a reklámadó után

Ötletet adhat a médiaviszonyok alakításában aktív szerepet vállaló kormányoknak az az új orosz törvény, amely betiltja a hirdetések megjelentetését a kábelen terjesztett tévécsatornáknak, illetve műholdas adóknak. A jogszabályt egy hét alatt fogadta el a Duma.

Szerző(k): Economx