A francia autógyártó 300 millió eurót fektet be 2026-ig és a következő négy évben 550 új munkaerőt vesz fel Le Havre melletti üzemébe.
Szerző(k): EconomxSajátos módszert eszelt ki a piacon viszonylag olcsónak számító kínai villanyautók terjeszkedésének ellensúlyozására két hagyományos európai márka.
Szerző(k): H. A.A Genfi Nemzetközi Autószalonban megrendezett ünnepségen idén is megválasztották az év autóját.
Szerző(k): Vermes ÁdámVegyes szájízzel fejezték be a keddi napot a nyugat-európai tőzsdéken.
Szerző(k): EconomxJanuárban megugrott az európai autóeladások száma, miközben az elektromos autók iránti kereslet is helyreállt a tavalyi visszaesés után. Korai lenne temetni még az európai autógyártást.
Szerző(k): Fellegi TamásA Renault 5 E-Tech 2024 február 26-án debütál a genfi autószalonon. A típus kezdőára körülbelül 25 ezer euró (mintegy 9,5 millió forint az adó nélkül) lesz.
Szerző(k): EconomxMiután kevesebb, mint a 2021-es értékek felére estek vissza az újautó-eladások tavaly Oroszországban, idén ismét felpörgött a piac, de van benne egy kis trükk.
Szerző(k): Horváth TiborNovemberben újra fellendülhetett a régi orosz márka. Az Autostat elemző ügynökség kedden közzétett adatai szerint az ország 10 legkelendőbb autómárkájába került be a Moszkvics.
Szerző(k): Zádori BenceNémet, japán, francia a sorrend az élen.
Szerző(k): Economx