A Blikk értesülései szerint Révész Zsuzsa, az RTL korábbi kommunikációs vezetője az áldozata a szombati, II. kerületi gyilkosságnak.
Szerző(k): K. G.Már az RTL HÁROM csatornán sem láthatunk meccseket, minden találkozó fizetőssé válik.
Szerző(k): K. O.Orbán Viktor is kívánatosnak tartja: már megkezdődtek a tárgyalások a minimálbérről és a garantált bérminimumról. Ám nem ez volt a múlt hét egyetlen jó híre: megfizethető benzinre is van kilátás hosszú távon, ahogy jó eséllyel a televíziózás is egy magasabb szintre kerül a magyar háztartásokban.
Szerző(k): Hercsel AdélEgyüttműködési megállapodást kötött az RTL és a 4iG. Bemutatták a OneTV névre keresztelt új televíziós platformot, amely egyesíti a hagyományos tv-s tartalmakat és a streaminget. A Vodafone és a DIGI ügyfelei is érintettek a változásban. Tábori Tamás, a 4iG Csoport távközlési stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettese szerint Magyarországon túl korai lenne temetni a lineáris televíziós piacot.
Szerző(k): Horváth Balázs2025. január 1-től a 4iG a magyar piacon egyedüli telekommunikációs szolgáltatóként értékesítheti az RTL Magyarország streamingszolgáltatását, az RTL+-t - közölte a 4iG. A megállapodás értelmében a 4iG csoport - így a Vodafone Magyarország és a DIGI - ügyfelei akár előfizetésük részeként, egyetlen televíziós platformról érhetik el az RTL+ teljes kínálatát.
Szerző(k): L. K.Rendszeresen mérgező vörös port szállít a szél Neszmély felé.
Szerző(k): T. E.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint 2007-hez képest megfeleződött a legnagyobb magyar csatornák híradóinak a nézettsége 2022-re. Az elmúlt 16 év hírműsorait elsősorban a negatív hírek és a bűnügyek dominálták.
Szerző(k): Vermes ÁdámA „Sztárbox” erőszakos tartalmai miatt 10 millió forint, Fekete Pákó kényelmetlen helyzetbe hozásáért pedig 3 millió forint bírságot kapott az RTL.
Szerző(k): Horváth TiborA fiatal korosztályok médiafogyasztási szokásai gyökeresen különböznek az átlagostól. Nyomtatott sajtót ritkán vesznek a kezükbe, viszont messze a legtöbb időt töltik az online térben. A Facebook az 50 év felettieknél megy nagyot, de a fiatalokat hidegen hagyja, a BeReal esetében pedig fordított a helyzet.
Szerző(k): Horváth Tibor