rádió

12.
03.
12:26
NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

NMHH: Rideg valósággá vált a televízió trónfosztása

Az Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság kutatásainak köszönhetően már öt év adatai segítenek abban, hogy képet alkothassunk a magyar lakosság hír- fogyasztásáról és információfogyasztásáról. A NMHH kutatássorozatában igyekszik szétválasztani a szórakoztató és bulvár tartalmakat a közgondolkodást befolyásoló tartalmaktól.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
08.
19:21
Már tudjuk, hogy mi érdekli a magyarokat a legjobban

Már tudjuk, hogy mi érdekli a magyarokat a legjobban

Megjelent a médiahatóság tavalyi évről készült jelentése, ami szerint a fiatalok médiafogyasztása nagyon kilóg a sorból. Azahriah mindent vitt, az Index a legolvasottabb online újság, a napilapoknál a Blikket veszik a legtöbben, a tévécsatornák közül a TV2 és az RTL is közel 50-50 milliárd forintnyi árbevételt ért el.

Szerző(k): Koncsek Rita
11.
08.
12:25
Búcsú a Magyar Rádió épületeitől, kiírták a bontást

Búcsú a Magyar Rádió épületeitől, kiírták a bontást

A megjelent felhívás szerint összesen nyolc épületet kell elbontani a józsefvárosi palotanegyedben. Ez csaknem 33 ezer négyzetméter.

Szerző(k): Economx
09.
09.
12:16
Mi az a Girl Maths? – A TikTok-trend, ami meghódította a világot

Mi az a Girl Maths? – A TikTok-trend, ami meghódította a világot

Miért árasztják el az utóbbi napokban, hetekben a közösségi médiát, és ezen belül is elsősorban a TikTok-ot a nők arról szóló történetei, hogy mit és mennyiért vásároltak maguknak? A Girl Maths jelenségnek eredtünk nyomába, és bár elsőre sajátos matematikai képteleket találtunk, a végére női lélek rejtelmeinek megfejtéséhez jutottunk közelebb.

Szerző(k): Hercsel Adél
07.
31.
21:26
Szeretet, buli, csajozás, szex, alkohol és drogok – ezekről énekelnek a magyar popzenében

Szeretet, buli, csajozás, szex, alkohol és drogok – ezekről énekelnek a magyar popzenében

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kutatása a Spotify- és YouTube-slágerek szövegét elemezte. A legtöbb dalszöveg a szerelmet boncolgatta.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
06.
20:02
Közel 2 kétmilliárd: rekordmagas jogdíjat osztanak szét a zenészek között

Közel 2 kétmilliárd: rekordmagas jogdíjat osztanak szét a zenészek között

Az idén 57 ezer magyar és külföldi zenész részesült jogdíjban, ez nagyjából ugyanannyi, mint tavaly. A kifizetett summa 200 millió forinttal haladja meg a megelőző év korábbi rekordösszegét.

Szerző(k): Horváth Tibor
06.
27.
21:32
Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

A hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.

Szerző(k): Economx
06.
11.
12:35
Egy unatkozó Sand Diego-i DJ létrehozta saját szultánságát a kaliforniai sivatagban

Egy unatkozó Sand Diego-i DJ létrehozta saját szultánságát a kaliforniai sivatagban

„Az idő nagy részében diktatúra vagyunk” – magyarázta kormányzati rendszerét az alapító Randy Williams.

Szerző(k): Economx
06.
10.
12:01
Úristen! Kasszasiker lett az Úristen

Úristen! Kasszasiker lett az Úristen

Több mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta a médiaszolgáltatók adatai alapján.

Szerző(k): Varga Csenge

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.