Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben a kínai Temu, a Shein vagy éppen a török Trendyol egyre inkább leuralja a piacot.
Szerző(k): T. E.Európa szigorítja a kínai székhelyű technológiai vállalatok ellenőrzését. A kínai Shein divatalkalmazás augusztus végétől kezdve szigorúbb szabályokkal szembesül a platformján található tartalmak kezelésére vonatkozóan.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraHabár az úgynevezett fast-fashion piac egészen 2021-ig folyamatosan növekedett, néhány hónapra megtorpant. Most azonban úgy tűnik, ismét növekedésnek indul. De meddig?
Szerző(k): Zádori BenceA kínai fast fashion divatmárka az amerikai törvényhozók vizsgálati tárgya lett.
Szerző(k): Zádori BenceA Shein és a Temu gyors térnyerése miatt felborult a globális légifuvarozási ágazat is, mivel egyre kiélezettebb a verseny a korlátozott számú helyekért.
Szerző(k): Zádori BenceAz Amazon csökkenti a 20 dollár alatti ruhákat értékesítő kereskedők díjait, ami annak a jele, hogy a kínai Shein céggel árháborúra készül.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Shein divatóriás 80-90 milliárd dolláros becslést remél, amellyel az elmúlt évek legnagyobb első nyilvános részvénykibocsájtását (IPO) hajtaná végre.
Szerző(k): EconomxA Greenpeace Németország néhány nappal ezelőtti jelentéséből kiderült, a botrányos és olcsó fast-fashion márka, a SHEIN üzleti modellje veszélyes vegyi anyagokra és a környezetrombolásra épül.
Szerző(k): Gáll AnnaA kínai ruházati óriás, a Shein alig néhány év alatt meghódította az olcsó ruházati cikkek hatalmas kínálatával a Z-generációs vásárlókat. Eközben a nagy márkák és a butikok tervezői szerzői jogi perek garmadáját indították a cég ellen.
Szerző(k): Szabó Dániel